Prema podacima nove studije objavljene na medicinskom portalu JAMA Network mlađa djeca susrela su se s manje izazova nego što se u početku mislilo. Istraživači u Kanadi koristili su podatke djece u dobi od dvije do četiri godine, prikupljene između veljače 2018. (prije pandemije) i lipnja 2022. Prema analizi djeca predškolske dobi izložena pandemiji covida-19 pokazala su poboljšan vokabular i vještine vizualnog pamćenja, a u njihovim društvenim i emocionalnim vještinama nije bilo značajne razlike u odnosu na djecu iste dobi u pretpandemijskom razdoblju. Dvogodišnjaci izloženi pandemiji pokazali su bolje vještine rješavanja problema i razvijenije fine motoričke vještine, ali su pokazali niže osobne i društvene vještine. "Izgleda da pandemija nije imala dubok negativan utjecaj na sva područja razvoja ili na svu djecu", rekao je psiholog Mark Wade za Yahoo Life.
Što se tiče utjecaja na učenike, većina kasni oko godinu dana u akademskom pogledu. "Djeca ne mogu i nisu uspješno učila preko virtualnih platformi. Prelazak na online nastavu bio je posebno izazovan za mlađu djecu, u dobi od 5 do 8 godina, koja su se suočavala ne samo s akademskim preprekama već i sa zastojima u razvoju društvenih vještina", izjavila je Aalyon Young iz Learning Laba.
Izvor: Index.hr
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Koji kućanski poslovi su primjereni dobi djeteta? Već s 18 mjeseci mogu imati male obveze
U susjedstvu hara virus koji ide na pluća: Dječja infektologinja objašnjava koji su simptomi i za koga je najopasniji
U Kaštelima dječak ubo vršnjaka škarama u prsa: Majka jednog uputila emotivan apel
Ignorira vas, ne želi fizički kontakt... Ovo su znakovi da dijete razvija izbjegavajući stil privrženosti