Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mlada mama i fitness trenerica osmislila genijalan način vježbanja s bebom

Antonia Jelić i njezin 10-mjesečni Teo demonstrirali su četiri najkorisnije vježbe zahvaljujući kojima se mama vraća u formu i jača mišiće cijelog tijela, a beba motorički razvija i usvaja zdrave životne navike

Tijelu nakon poroda treba vrijeme za oporavak, pa – iako se većina mama što prije želi vratiti u formu – vježbanje nakon poroda trebalo bi biti postepeno i, dakako, prilagođeno individualnom stanju. Naime, nije svejedno je li žena rodila prirodnim putem ili carskim rezom; kako se oporavlja, kakve su joj genetske predispozicije, s kolikom se 'viškom' bori... Fitness trenerica, apsolventica na Kineziološkom fakultetu i mama 10-mjesečnog Tea tvrdi kako je najvažnije, ali i najteže, aktivirati duboke mišiće trupa, jer je nakon poroda ključno 'zaliječiti' core, koji je stabilizator čitavog tijela. Ova 23-godišnja mama osmislila je vlastiti program vježbanja – Live, love and fitness by Antonia Jelić – koje je 'testirala' na sebi, ali i na svojim klijenticama koje su redom potvrdile kako 'stvar' itekako funkcionira u svim fazama – od vježbanja u trudnoći, preko tri faze za opravak nakon poroda, do Back in Shape programa. U pripremi je i najnoviji program, Mama i beba, koji će uskoro biti 'live', a koji nam je Antonia ekskluzivno demonstrirala sa svojim Teom, koji nosi nove Pampers pelene-gaćice s Warner Bros super herojima, koje se navlače poput gaćica, lako se mijenjaju (trganjem sa strane) te zahvaljujući mikrogranulama, koje zadržavaju vlažnost daleko od bebine kože, osiguravaju i do 12 sati suhoće.

zagreb 25062021 fitness trenerica antonija jelic i sin za pampers snimio drazen kokoric

zagreb 25062021 fitness trenerica antonija jelic i sin za pampers snimio drazen kokoric

'Ideja o mojem projektu Life, love and fitness nastala kad sam i sama bila trudna. Naime, vježbala sam tijekom cijele trudnoće te shvatila koliko mi taj aktivni način života odgovara, a kasnije i koliko je sam oporavak od poroda bio brži i lakši zahvaljujući vježbanju. Nažalost, mislim da toga nije svjesno još jako puno žena, koje želim educirati i pomoći im da spoznaju da im je vježbanje potrebno', kaže Antonia kojoj je u oporavku od trudnoće pomogao njezin Postpartum program, čiji je cilj obnova dubokih i površinskih mišića trbuha i leđa, a koji sadrži 25 vježbi. Osim online vježbanja, Antonia vodi i individualne treninge, a u osnovi svakog njezinog programa uvijek je dijafragmalno disanje.

'Sve se bazira na njemu, a onda se kroz to pravilno disanje i aktiviranje dubokih mišića, dalje grade druge vježbe koje progresivno napreduju kako žena napreduje u svojem vježbanju', kaže Antonia.

Vježbe iz programa Mama i beba, koje su još u pripremi, odlična su nadogradnja na cijelu priču. Vježbanje s bebom dobro je za međusobno povezivanje mame i djeteta, ali i za rano usvajanje zdravih navika, jer dijete uči gledajući mami. Dok ove vježbe jačaju različite mišićne skupine kod žene, istodobno se radi i na motoričkom razvoju djeteta, što je Antonia demonstrirala u sljedećim vježbama. U Pampers pelenama sa Spidermanom, Batmanom ili Wonder Woman, koje je navlače poput gaćica i mekane su poput pamuka, Teo je uživao i  nesputano se kretao. Naime, rastezljiv dio oko struka i trakice uz noge prate bebine pokrete omogućujući savršeno pristajanje u svakom položaju.

Vježba 1

Čučanj i potisak – dijete stavljamo u položaj sjedenja i učimo ga promjeni položaja tijela. Naime, mama radi čučanj, a potom kroz potisak premješta dijete iz sjedećeg položaja do razine iznad glave ili maksimalno koliko možete. Riječ je o vježbi za cijelo tijelo, u kojoj rade mišići nogu, stabilizatori te na kraju ramena i ruke.

Vježba 2

Potisak prema naprijed s bebom – za ovu vježbu jako je važno da kralježnica ostane čvrsta (dakle, ne smije se uvijati), a kod mame najviše rade trbušni mišići, ramena i ruke, dok bebu učimo promjeni položaja tijela.

Vježba 3

Iskorak u jednu i drugu stranu – s bebom u ruci, mama radi iskorake u jednu, pa u drugu stranu. Čitavo vrijeme beba je jako blizu maminog tijela, tj. naslonjena na nju, kako bi i sama osjetila oscilacije. Vježbom razvijamo mišiće nogu i stražnjice.

Vježba 4

Vježbanje iz polusjedećeg položaja – iako se može činiti da Antonia sjedi na kutiji, ustvari je stražnjicom malo odvojena od nje, tj. u izdržaju. U takvom položaju bebu premješta s jedne noge na drugu. Kako bebu svaki puta postavlja u sjedeći položaj, uči ju pravilno sjediti, dok istodobno jača vlastite mišiće nogu, stražnjice, ali i ruku, zbog premještanja bebe s jedne strane na drugu.  

zagreb 25062021 fitness trenerica antonija jelic i sin za pampers snimio drazen kokoric

*Sadržaj nastao u suradnji s Pampers Hrvatska.

Fotografije: Dražen Kokorić

Najnovije

Najpopularnije