Glovo je startup koji je počeo s radom 2015. godine u Barceloni i od tada se proširio na 105 gradova (uključujući Pariz, Madrid, Milano, Istanbul, Kijev, Buenos Aires, Limu, Nairobi itd.) i 20 zemalja na 3 kontinenta – Europu, Afriku, Srednju i Južnu Ameriku. Više od 15 milijuna narudžbi od partnera, kao što su McDonalds, KFC, Wendy’s, Starbucks, Pizza Hut, Taco Bell, Carrefour i drugi, isporučeno je diljem svijeta preko Glovo aplikacije s prosječnim vremenom isporuke ispod 35 minuta.
Aplikacija je tehnološko tržište koje korisnicima omogućava naručivanje i slanje bilo čega, bila to hrana i namirnice, farmaceutski proizvodi ili poslovni dokumeni. Kako bi to omogućio, Glovo se udružuje sa širokim spektrom poslovnih subjekata, uključujući restorane, cvjećarne, pekarnice, supermarkete te mrežom kurira (glovera) za isporuku proizvoda u roku od nekoliko minuta.
Osim toga, aplikacija ima gumb ‘Bilo što’ koji korisnicima omogućava naručivanje (gotovo) bilo čega. Od sada Zagrepčani mogu iz udobnosti doma, kupiti bilo koji proizvod, s trenutnom isporukom i mogućnošću plaćanja putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili gotovinom. Osim automobila, gloveri kao sredstvo isporuke koriste bicikle i skutere kako bi rasteretili gradski promet, bili brži te ponudili ekološki osviještenu opciju dostave.
Trenutno je dostava za svu ponudu u kategorijama Restorani i Kava&Slatko besplatna, a novi korisnici mogu unutar aplikacije u polje ‘Promotivni kod’ moraju unijeti vaučer pod nazivom STORY40 i ostvariti popuste pri svojoj prvoj narudžbi.
Tekst i foto: promo
5 zabluda o odgoju: Treba li djetetu sve olakšati i ponašaju li se i dobra djeca 'zločesto'?
5 načina kako odgajati visoko osjetljivu djecu
Ista prabaka: Kako je princeza Charlotte izgledala kroz godine na portretima koje tradicionalno fotka Kate Middleton
6 fraza koje roditelji ne bi smjeli govoriti djeci
3 provjerena načina za sprječavanje tantruma kod djece