Karlie Kloss i Jourdan Dunn, omiljeni duo svijeta mode i društvenih mreža, ponovno surađuju na novoj kampanji renomiranog talijanskog brenda Liu Jo. Koncept kampanje za jesen/zimu 2016. temelji se na claimu #strongtogether koji savršeno opisuje iskrenost i dubinu ženskog prijateljstva. Više od samih riječi, #strongtogether utjelovljenje je jedinstvene snage ženskog zajedništva koje odiše beskompromisnom podrškom i razumijevanjem. Karlie Kloss i Jourdan Dunn, kao dvije snažne profesionalke, svojom međusobnom povezanosti pokazuju da su žene najjače kada su zajedno, a upravo se to nalazi u samoj srži aktualne Liu Jo kampanje.
Tekst i foto: promo
5 načina kako odgajati visoko osjetljivu djecu
Ista prabaka: Kako je princeza Charlotte izgledala kroz godine na portretima koje tradicionalno fotka Kate Middleton
6 fraza koje roditelji ne bi smjeli govoriti djeci
3 provjerena načina za sprječavanje tantruma kod djece
7 načina kako bebi pomoći kod zatvora: Ako je stolica jako tvrda, u malim kuglicama, evo što trebate činiti