Dnevne odjevne kombinacija kao što su poslovna ženska odijela, večernje haljine, vjenčanice, svilene spavaćice i pidžame te odjeća za djevojčice samo je dio njene ponude.
Nova proljeće/ljetno 2021 kampanja snimana je na imanju Meneghetti u Istri, čiji su glavni modeli influencerica Lidija Lešić, vlasnica modnog branda Maleza Danijela Gazdek te njena kćerkica.
Kolekcija se sastoji od laganih haljinica i kompleta od svile, lana i pamuka. Za vruće ljetne dane za elegantnu damu Maleza predlaže odijela s kratkim hlačama i lagane haljine. Ostatak kolekcije donosi nekoliko unikatnih vjenčanica te liniju badića.
Maleza bira svoje materijale u skladu sa svakim modelom kroz koju poziva ženu da živi i blista bez obzira na dob i konfekcijski broj. No ipak u ovoj kolekciji najviše je prisutan lan, svila, pamuk te fina čipka. Svaki detalj se ručno dorađuje na svakom modelu.
Iako relativno nov brand na tržištu, Maleza se svojim prvim predstavljanjem istaknula vizijom gdje slavi žensku ljepotu te ženi želi vratiti onu zaboravljenu ženstvenost i eleganciju.
Danijelina kćerkica također je važan dio kampanje u kojoj nosi identičnu haljinicu kao i njezina majka. Izrazito emotivna veza majka - kćer vidljiva je u svakom komadu.
Modni brand Maleza upravo posvećuje dio svoje kolekcije mladim damama jer smatra da je svaka kćer refleksija svoje majke. Od identičnih večernjih haljina, dnevnih kombinacija te svilenih pidžama svaki dio dječje mode Maleza je posvećena svim divnim majkama i i djevojčicama koje vole modu.
Tekst: Promo
Foto: Promo
3 provjerena načina za sprječavanje tantruma kod djece
7 načina kako bebi pomoći kod zatvora: Ako je stolica jako tvrda, u malim kuglicama, evo što trebate činiti
10 životnih lekcija koje možete dobiti od svoga dvogodišnjaka
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes