Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Znamo kako ne izbjegavati slatko, a ostati fit! Ovi proteinski deserti pravi su hit

 djevojka-jede-proteinski-sladoled.jpeg Izvor: Shutterstock

Slatka hrana oduvijek se povezuje sa zadovoljstvom. I, uistinu, fini komad slatkiša tako dobro 'sjedne' kad se dogodi pad energije tijekom dana; kad slavimo, opet su tu torte i kolači, a slatko je tu i kad treba popraviti raspoloženje. Žudnja za slatkim duboko je ukorijenjena u naš život, a i ljudski mozak – baš uz pomoć slatkih zadovoljstava – radi učinkovitije. Osim toga, puno je situacija u danu koje 'traže' ukusne zalogaje koji će nas zasladiti, oraspoložiti, dati nam energiju… Možda je najlakše otići do prvog automata sa slatkišima ili u pekaru, no, srećom, Dolcela je lansirala novi, odličan proizvod – Hi protein shake - koji dolaze u nekoliko primamljivih okusa: brownie, cookie, cheesecake malina i tiramisu. Ovi shakeovi pripremaju se jednostavno (dovoljno je sadržaj vrećice pomiješati s vodom ili mlijekom), bez dodanog su šećera i odličnog su okusa. 

 sto-jesti-nakon-treninga.jpeg Izvor: Shutterstock

 Koliko nam je, uopće proteina potrebno u danu? Optimalno mi bilo 0,8 grama proteina po kilogramu, ali ako trenirate ili se bavite aktivnostima poput trčanja, bicikliranja, fitnessa, potreba za proteinima je veća. Prosječna ženska osoba od 60-ak kilograma trebala bi dnevno unijeti oko 60 g proteina. Dolcela Hi protein shake u jednoj vrećici sadrži 20 g proteina (1 vrećica = 1 obrok). Tijekom dana još komad bijelog mesa ili ribe, jaje ili pokoji orašasti zalogaj, i za tren ste zadovoljili dnevnu potrebu tijela za proteinima.

 Dolcela-Hi-Protein-Shake.jpeg Izvor: Robert Gašpert

Dolcela Hi protein shake može biti i polazna točka za vašu kreativnost u kuhinji, pa mu, po želji, možete dodati bananu ili neko drugo voće, zobene pahuljice, posni sir… i pretvoriti ga u pravi obrok, a ne isključivo međuobrok. Evo nekoliko izvrsnih ideja s Dolcela Hi protein shake-ovima u glavnoj ulozi:

Hi Protein sladoled

 Hi protein shake Izvor: © Matejka Buca

Sastojci: 1 Dolcela Hi protein Cheesecake malina shake, 50 ml O'Plant Riža biljnog napitka, 100 g posnog svježeg sira, 100 g banane narezane na ploške
Priprema: u blenderu izmiksajte sve sastojke dok ne dobijete kremastu strukturu, a potom izlijte u staklenu posudu. Stavite u zamrzivač na 2 sata.

Proteinska zdjelica s voćem

 Hi Protein shake Izvor: Dolcela

Sastojci: 2 žlice zobenih pahuljica, 200 ml vode, 1 Dolcela Hi protein Brownie shake, ½ zrelog avokada, 1 žlica kikiriki maslaca, 2 žlice smrznutih borovnica
Priprema: u blender stavite zobene pahuljice i usitnite ih. Dodajte vodu, Hi protein Brownie prah, narezani avokado, kikiriki maslac i borovnice. Sastojke izmiksajte u blenderu da dobijete kremastu strukturu. Premjestite u zdjelicu, ukrasite voćem i orašastim plodovima te poslužite.

 Dolcela-Hi-Protein-Shake (1).jpeg Izvor: Robert Gašpert

Proteinske kuglice bez pečenja

 PROTEINSKE KUGLICE-8.JPG Izvor: © Matejka Buca

Sastojci (svijetle kuglice): 1 Dolcela Hi protein Cookie shake (40 g), 30 g zobenih pahuljica, 30 g kikiriki maslaca ili drugog maslaca od orašastih plodova, 10 g brusnica
Priprema: u zdjelu stavite Hi protein Cookie shake, zobene pahuljice, kikiriki maslac i brusnice. Dobro promiješajte i po potrebi dodajte žlicu vode da dobijete jednoličnu smjesu. Rukama oblikujte kuglicu.

*Sadržaj nastao u suradnji s Dolcelom.

Najnovije

Najpopularnije