Najmlađa kći, 3-godišnja Una, zaslužna je za ideju o Ljulja Ljuljačkama, iza koje stoji 36-godišnja Vedrana Mišić iz Vinkovaca. Naime, tražili su ljuljačku za nju, a kako nisu željeli plastičnu, a drvena koju su od ranije imali bila je pretvrda, pa su uvijek starijim curama podmetali jastuke, što nije najpraktičnije, Vedrana je krenula u potragu za udobnijim rješenjem. Kako i sama kaže, njezine ljuljačke, koje su pravi hit među roditeljima, nastale su od 100% ljubavi.

View this post on Instagram

A post shared by Vedrana Mišić (@ljulja_ljuljacke) on

"Pronašla sam ljuljačku od tkanine, ali s poštarinom koju sam trebala dodatno platiti, bila je preskupa. Tako sam ju odlučila sama izraditi. Reakcije prijatelja i rodbine bile su fenomenalne. Svi su željeli da ljuljačku izradimo i njima. Lagano je to preraslo u moj hobi i najbolji dar djeci oko nas. Napravila sam stranicu na Facebooku i, uz svoj redovni posao, u kućnoj radinosti počela izrađivati ljuljačke. No sada to više nije kućna radinost, nego pravi posao, pa sam se posvetila isključivo ljuljačkama“, kaže Vedrana, koja uz Unu, ima još dvije kćeri, 11-godišnju Miju i 8-godišnju Nikol, te - kako sama naglašava - divnog supruga koji "izdržava" sve njezine ideje. Uz mjačinstvo, ljuljačke su sada njezin jedini posao, a na taj poduzetnički korak Vedranu su, kaže, "pogurali“ upravo njezini kupci.

View this post on Instagram

A post shared by Vedrana Mišić (@ljulja_ljuljacke) on

"Dok se nisam tome posvetila u potpunosti, nisam mogla zadovoljiti sve potrebe tržišta. Najveći problem je bio izraditi dovoljne količine u što kraćem vremenu. To je problem na koji sam se maksimalno fokusirala i upravo ga rješavamo s malim promjenama u našem poslovanju. Prije sam radila isključivo ljuljačke po narudžbama, dok sam od nove godine pokušala ponuditi svoje kombinacije koje su prihvaćene odlično! Sada je i naš web shop online, pa naši dragi klijenti mogu kupiti svoje ljuljačke odmah, bez čekanja“, kaže Vedrana.

Vrijeme potrebno za izradu ovih ljuljački ovisi o modelu. Na početku je, naravno, Vedrani trebalo više vremena, oko dva do tri sata za izradu jedne ljuljačke. Danas to odrađuje puno brže, pogotovo otkad ima i zaposlenicu koja joj pomaže kako bi kupci na vrijeme dobili svoj primjerak ljuljačke kakav mnogi pamte iz svojeg djetinjstva.

View this post on Instagram

A post shared by Vedrana Mišić (@ljulja_ljuljacke) on

"Ljulja  ljuljačke žele svojim klijentima i njihovim roditeljima pružiti najudobnije iskustvo ljuljanja i najljepše uspomene. Uz to se svojim izgledom mogu uklopiti u dizajn svakog doma, moderan ili retro. One nisu jedan od onih darova koji se koriste nekoliko dana i dosade, one se prosljeđuju mlađim sestrama i braći. Također, onaj koji poklanja, može biti siguran da dijete neće dobiti dva-tri ista ili slična dara, pa je – uz pristupačnu cijenu – i to razlog našeg uspjeha“, kaže Vedrana. Cijene ljuljački variraju, ovisno o modelu, ali kreću se od 250 kuna za osnovni model. Uz ljuljačke, kupac dobije i sve potrebno za montažu. Uz četiri hit-modela ljuljački, nedavno su predstavili i novi model ljuljačke za veću djecu i tinejdžere, a planu su još dva nova modela.

View this post on Instagram

A post shared by Vedrana Mišić (@ljulja_ljuljacke) on

Tekst: D. P.
Fotografije: Instagram