Osim toga, Lidl je odlučio podržati projekt Nevidljiva – izložbu posvećenu majčinstvu u organizaciji osnivačica portala Supermame.hr, portala posvećenom roditeljstvu s kojim godinama uspješno surađuje, i fotografkinje Ane Surač.

U okviru Lupilu programa „Sve što beba treba“, u Lidlu su pripremili 20.000 besplatnih Lupilu paketa i pozvali roditelje da se prijave putem Lidl Plus aplikacije i testiraju Lupile proizvode. Interes roditelja za Lupilu pakete je bio izuzetan, pa je tako već u prvim danima ostvaren gotovo maksimalan broj prijava.

Lidl i Lupilu_izlozba Nevidljiva.jpg
Promo 

Svaki paket, osim Lidlovih proizvoda, sadrži i personalizirani vodič „Sve što beba treba“ s imenom djeteta. U personaliziranom vodiču su okupljeni vrijedni savjeti pedijatara, psihologa, roditelja sa sličnim iskustvima i drugih uglednih stručnjaka kako bi se roditeljima pomoglo u brizi i odgoju mališana.

Lidl Hrvatska na svojoj stranici lupilu.hr već niz godina okuplja stručnjake koji svojim savjetima pomažu mladim roditeljima u izazovima pred kojima se nalaze, a da je stvarno partner ponosnih roditelja u svim situacijama, Lidl pokazuje i podrškom projektu „Nevidljiva“.

Marina Dijakovic, Petra Cicvaric, Sonja Svajhler, Milivoj Jovancevic, Martina Friganovic, Martina Trboglav, Lana Leko, Ivana Zaher.jpg
Promo 

Projekt „Nevidljiva” nastavak je serijala „Ovo je majčinstvo” kojim su osnivačice portala Supermame, Sonja Švajhler i Martina Friganović i fotografkinja Ana Surač pokrenule iskreno progovaranje o svim aspektima majčinstva. Upravo je nevidljivost onaj najteži dio majčinstva s kojim se susreću mnoge žene počevši od trudnoće.

To nije samo onaj nevidljivi teret svakodnevice i brige o kućanstvu i djeci koje majke nose na svojim leđima, nego i nevidljivost kad su u pitanju teme poput gubitka bebe, neplodnosti, diskriminacije na poslu, traume na porodu, manjka podrške, post-porođajne depresije itd. Upravo zato, foto izložbom “Nevidljiva” želi se ukazati na sve probleme s kojima se susreću žene i majke prije i nakon trudnoće.

Milivoj Jovancevic, Sonja Svajhler, Martina Friganovic, Marina Dijakovic.jpg
Promo 

Otvorenje same izložbe popraćeno je panelom na kojem je sudjelovao i Lidlov dugogodišnji suradnik, prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, a prisutnima se obratila i voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković: „Podrška izložbenom projektu “Nevidljiva” proizlazi iz višegodišnje kvalitetne i uspješne suradnje koju Lidl ima s osnivačicama portala Supermame. Kroz Lidlov brend Lupilu koji zaista nudi cjelovit asortiman za bebe i djecu, nastojimo pokazati da smo partner i saveznik mladim roditeljima.

Naši kupci prepoznaju da Lidl stoji uz mlade roditelje od prvog dana i to dokazuje podatak da smo u rekordnom roku ostvarili 20.000 prijava za naše Lupilu pakete dobrodošlice za bebe. Kao nastavak te priče, Lidl je podržao i ovaj projekt koji, uz priču o hrabrim majkama kroz upečatljive umjetničke fotografije, prenosi snažnu poruku o važnosti podrške i zajedništva u okviru uloge majčinstva.“