"Zbog epidemiološke situacije na sjeveru Hrvatske, tamo su škole prešle na C ili online model nastave. Nastavit ćemo s tim pristupom parcijalnog zatvaranja, jer je to bolja varijanta nego cijeli sustav školstva prebaciti na online model nastave. Kad bi cijela Hrvatska prešla na C model, takvu bismo odluku trebali donijeti na razini Vlade, a ona bi imala implikaciju na provođenje državne mature, kvalitetu nastave i sl.“, rekao je ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs na novinarskoj konferenciji Stožera civilne zaštite.
Ministar
je rekao kako gotovo 70% fakulteta radi online te da se mora uvažiti činjenica
da postoji cijeli niz studijskih programa koji se ne mogu provoditi online. Ponovno je potvrdio kako škole i fakulteti nisu
žarišta, a to mu je na primjeru iz svoje zemlje potvrdio i austrijski kolega.
Naime, tamo su među učenicima proveli brze antigenske testove, koji su
potvrdili kako je među njima malo asimptomatskih slučajeva. Zagovornici online škole
upravi su kao glavni argument navodili činjenicu da su učenici asimptomatski
"Moramo uzeti u obzir činjenicu da su ti brzi antigenski testovi rađeni u prvoj polovici listopada, kao i da pouzdanost ovih testova nije 100 postotna, no oni potvrđuju i naše podatke kako škole nisu izvori zaraze“, rekao je ministar Fuchs, dajući naslutiti kako se razmišlja o B modelu, tj. mješovitom, tijekom kojeg bi dio učenika pratio nastavu kod kuće, a dio uživo, u tjednim izmjenama.
Tekst: D. P.
Fotografija: Shutterstock
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović