Sa željom da se trend komunikacije na društvenim mrežama upotrijebe u humanitarne svrhe, tim Unex Grupe, koja već godinama podržava rad SOS Dječjeg sela Hrvatska, osmislio je viralnu kampanju, kojoj se u samo tjedan dana, pod hashtagom #sjetise, odazvao veliki broj korisnika Facebooka, među kojima su i brojne osobe iz javnog, društvenog i medijskog života i izvan granica Hrvatske.

Prvi korak je odabrati fotku iz djetinjstva, snimiti što sličniju (s istim ljudima, sličnoj odjeći, na istom mjestu…), zatim ju zajedno s originalom i hashtagom #sjetise, podijeliti na Facebooku, uz pozivni tekst; Sjeti se kad si bio dijete! Pronađi fotku iz djetinjstva i već danas snimi što sličniju fotografiju. Prisjeti se kako ti je bilo lijepo i postani anđeo čuvar djetetu iz SOS Dječjeg sela Hrvatska.

Nakon objave fotografije potrebno je nazvati 060 90 55 i na taj način donirati 6.25 kn te obavezno nominirati još barem 3 osobe da učine isto, kako bi se krug prijatelja i budućih donatora nastavio širiti. Novac prikupljen ovim putem omogućit će pružanje doma svakom djetetu SOS dječjeg sela Hrvatska.

„Fotke iz djetinjstva objavljene na društvenim mrežama uvijek izazovu puno pozitivnih reakcija te smo htjeli na ovaj zabavan i pomalo neformalan način pomoći našem dugogodišnjem partneru. Obzirom se bliži vrijeme blagdana i darivanja, kroz humanitarnu akciju pod nazivom „Sjeti se kad si bio dijete” željeli smo osvijestiti javnost o problemima djece bez roditelja i bez roditeljske skrbi te ih potaknuti na donaciju, a ujedno i pojasniti ulogu SOS dječjeg sela.“, rekao je idejni začetnik kampanje Krunoslav Serdar, kreativni direktor Unex Grupe.

Više na https://www.facebook.com/hashtag/sjetise

SOS Dječje selo Hrvatska već 22 godine zbrinjava djecu bez roditelja i roditeljske skrbi te im pruža ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo.