Od 10. studenog do kraja mjeseca svi građani koji žele mogu sudjelovati u humanitarnoj kampanji za pomoć djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska koja će se provoditi u svim Kozmo drogerijama u Hrvatskoj. Simboličnom kupnjom „osmijeha“, koji se lijepe na kućice što simboliziraju dječje domove, donira se 5 kuna djeci SOS Dječjeg sela Hrvatska.
Ideju kampanje su osmislili mladi članovi organizacije IPMA Young Crew Croatia, potaknuti mišlju da je osmijeh univerzalni jezik, najprepoznatljivija i najčešća emocija koja sve ljude uveseljava i nadopunjuje. Humanitarna kampanja će se provoditi na način da će kupci prilikom kupnje „osmijeha“ isti zalijepiti na kućicu SOS Dječjeg sela Hrvatska koja će biti postavljena u svim prodavaonicama Kozma, te na taj način puniti kućicu „osmijesima“ odnosno pridonijeti prikupljanju novca za SOS Dječje selo Hrvatska.
Sudjelovanjem u kampanji svaki kupac zauzvrat dobiva magnet s ispisanom porukom djece SOS Dječjeg sela Hrvatska što za njega znači osmijeh. Kampanja traje od 10. studenog do 30. studenog 2014. u svim Kozmo prodavaonicama u Hrvatskoj. Da osmijeh nema cijenu znamo od djetinjstva. Kupnjom i lijepljenjem ovog simboličkog osmijeha na kućice želi se podsjetiti na važnost međusobnog pomaganja i potaknuti osjećaj zajedništva. Pozivaju se svi građani da se odazovu sudjelovanju u kampanji te da više saznaju o istoj na prodajnim mjestima Kozma.
Za kraj najvažnije, u ovoj priči osmijeh nije besplatan, ali ne osiromašuje onoga tko ga daje, a obogaćuje onoga kome je namijenjen – djeci SOS Dječjeg sela Hrvatska
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović