Tvrtka Deutsche Telekom pokrenula je zastrašujuću kampanju naziva 'ShareWithCare' koja upozorava na opasnosti objavljivanja fotografija i video snimki djece na društvenim mrežama.
Kampanja protiv tzv. 'sharentinga' prikazuje djevojčicu koja se, uz pomoć umjetne inteligencije, pretvara u odraslu ženu, a pravi joj je smisao pokazati kako se lako može manipulirati fotografijama djeteta koja može dovesti do krađe identiteta.
Devetogodišnja djevojčica Ella je glavni lik, a njena 'priča' upozorava kako takve objave mogu dovesti do zloporabe odnosno krađe identiteta, do dječje pornografije i do tzv. deepfake prijevara (fotografije, video i audio snimke izmanipulirane zahvaljujući softwareu umjetne inteligencije. Software na osnovi fotografija i videa može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas).
Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prijevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana 'sharentingom', odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano