Tvrtka Deutsche Telekom pokrenula je zastrašujuću kampanju naziva 'ShareWithCare' koja upozorava na opasnosti objavljivanja fotografija i video snimki djece na društvenim mrežama.
Kampanja protiv tzv. 'sharentinga' prikazuje djevojčicu koja se, uz pomoć umjetne inteligencije, pretvara u odraslu ženu, a pravi joj je smisao pokazati kako se lako može manipulirati fotografijama djeteta koja može dovesti do krađe identiteta.
Devetogodišnja djevojčica Ella je glavni lik, a njena 'priča' upozorava kako takve objave mogu dovesti do zloporabe odnosno krađe identiteta, do dječje pornografije i do tzv. deepfake prijevara (fotografije, video i audio snimke izmanipulirane zahvaljujući softwareu umjetne inteligencije. Software na osnovi fotografija i videa može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas).
Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prijevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana 'sharentingom', odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.
5 ideja za uskrsne aktivnosti s djecom: Provedite blagdane bez ekrana
Je li Uskrs postao Božić broj 2? Roditelji se pitaju trebaju li kupovati poklone i za ovaj blagdan
5 suptilnih znakova da vršite preveliki pritisak na dijete
Djeca odrastaju s manje bratića i sestrični: Jesu li milenijalci posljednja generacija koja ima puno rođaka?
Bogat program u zagrebačkom ZOO vrtu: Djeca postaju rendžeri, dijele pisanice životinjama, uz kvizove i nagrade