Tvrtka Deutsche Telekom pokrenula je zastrašujuću kampanju naziva 'ShareWithCare' koja upozorava na opasnosti objavljivanja fotografija i video snimki djece na društvenim mrežama.
Kampanja protiv tzv. 'sharentinga' prikazuje djevojčicu koja se, uz pomoć umjetne inteligencije, pretvara u odraslu ženu, a pravi joj je smisao pokazati kako se lako može manipulirati fotografijama djeteta koja može dovesti do krađe identiteta.
Devetogodišnja djevojčica Ella je glavni lik, a njena 'priča' upozorava kako takve objave mogu dovesti do zloporabe odnosno krađe identiteta, do dječje pornografije i do tzv. deepfake prijevara (fotografije, video i audio snimke izmanipulirane zahvaljujući softwareu umjetne inteligencije. Software na osnovi fotografija i videa može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas).
Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prijevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana 'sharentingom', odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.
Kreću upisi u zagrebačke gradske vrtiće, a evo što roditelji moraju znati
Princ Archie proslavio šesti rođendan: Slavni par s njim je preživio strašan incident, a ovako su ga opisali
'Ako lažeš, narast će ti nos': 7 bijelih laži kojima roditelji mogu natjerati djecu da se lijepo ponašaju
Kirurg iz KB Dubrava: Liječenje rascjepa usne i nepca zahtijeva nekoliko kirurških zahvata
Sin Cristiana Ronalda dolazi u Hrvatsku: Svaki dan trenira po nekoliko sati i tušira se hladnom vodom