Tvrtka Deutsche Telekom pokrenula je zastrašujuću kampanju naziva 'ShareWithCare' koja upozorava na opasnosti objavljivanja fotografija i video snimki djece na društvenim mrežama.
Kampanja protiv tzv. 'sharentinga' prikazuje djevojčicu koja se, uz pomoć umjetne inteligencije, pretvara u odraslu ženu, a pravi joj je smisao pokazati kako se lako može manipulirati fotografijama djeteta koja može dovesti do krađe identiteta.
Devetogodišnja djevojčica Ella je glavni lik, a njena 'priča' upozorava kako takve objave mogu dovesti do zloporabe odnosno krađe identiteta, do dječje pornografije i do tzv. deepfake prijevara (fotografije, video i audio snimke izmanipulirane zahvaljujući softwareu umjetne inteligencije. Software na osnovi fotografija i videa može modificirati ili rekonstruirati na izuzetno realistični način karakteristike i pokrete nekog lica ili tijela te vjerno oponašati određeni glas).
Istraživanja pokazuju da bi do 2030. većina slučajeva prijevara vezanih uz krađu identiteta djece mogla biti uzrokovana 'sharentingom', odnosno roditeljskim objavama fotografija i video snimaka njihove djece.
Mucanje kod djece: Kako prepoznati znakove i kada potražiti pomoć
Dr. Rajović kaže da je ova zaboravljena tradicionalna aktivnost najbolja za razvoj dječjeg mozga
Je li vaše dijete orhideja ili maslačak? Liječnik proučavao što najviše pomaže osjetljivoj djeci
Kojim redom izbijaju mliječni i trajni zubi kod djece: Naša stomatologinja donosi cjelokupni vodič za roditelje
Ranko Rajović upozorava zašto nije dobro da djeca imaju previše izvanškolskih aktivnosti