Model i voditeljica emisije „America's Got Talent“, Heidi Klum, našla se na meti kritika zbog činjenice da je s 18-godišnjom kćeri Leni snimila reklamu za brend donjeg rublja Intimissimi. Naime, budući da su obje u reklami u grudnjaku i gaćicama velik broj kritičara smatra kako je 49-godišnja Nijemica pretjerala kada je dopustila kćeri da se razgoliti pred kamerama i kako ona uopće nije dobra majka, već samo poduzetnica koja želi „zaraditi“ na golotinji djevojke.
Bez obzira na to što ta djevojka već ima 18 godina. Štoviše, Heidi optužuju da je opsjednuta društvenim mrežama, točnije Instagramom na kojem ju prati 10 milijuna ljudi te da na ovaj način pokušava što više followera prikupiti i svojoj kćeri koju za sada na toj popularnoj platformi prati „samo“ 1.7 milijuna ljudi.
Ovo nije prvi put da su majka i kćer pozirale zajedno u donjem rublju. Naime, sličnu su kampanju snimile krajem prošle godine za zimsku kolekciju istog tog brenda.
Osim Leni, čiji je pravi otac talijanski poduzetnik Flavio Briatore koji nije želio imati nikakav kontakt s malenom, Heidi s glazbenikom Sealom ima i sinove, 16-godišnjeg Johana i 17-godišnjeg Henryja te 13-godišnju kćer Lou.
Ključ odgoja sretne djece: Roditeljima se ne sviđa, ali je najučinkovitiji, kaže cijenjena dječja psihologinja
Otkriven spol bebe koju čeka mama Peppe Pig
10 starih pravila koja su djecu činila otpornijom: Pomaganje u kući od malih nogu
Recenzija filma Minecraft: Za dječju kreativnost bolja je videoigra
Djeca doživljavaju prvi porast hormona nekoliko godina prije puberteta: Možda ignorirate ovaj očiti znak