Model i voditeljica emisije „America's Got Talent“, Heidi Klum, našla se na meti kritika zbog činjenice da je s 18-godišnjom kćeri Leni snimila reklamu za brend donjeg rublja Intimissimi. Naime, budući da su obje u reklami u grudnjaku i gaćicama velik broj kritičara smatra kako je 49-godišnja Nijemica pretjerala kada je dopustila kćeri da se razgoliti pred kamerama i kako ona uopće nije dobra majka, već samo poduzetnica koja želi „zaraditi“ na golotinji djevojke.
Bez obzira na to što ta djevojka već ima 18 godina. Štoviše, Heidi optužuju da je opsjednuta društvenim mrežama, točnije Instagramom na kojem ju prati 10 milijuna ljudi te da na ovaj način pokušava što više followera prikupiti i svojoj kćeri koju za sada na toj popularnoj platformi prati „samo“ 1.7 milijuna ljudi.
Ovo nije prvi put da su majka i kćer pozirale zajedno u donjem rublju. Naime, sličnu su kampanju snimile krajem prošle godine za zimsku kolekciju istog tog brenda.
Osim Leni, čiji je pravi otac talijanski poduzetnik Flavio Briatore koji nije želio imati nikakav kontakt s malenom, Heidi s glazbenikom Sealom ima i sinove, 16-godišnjeg Johana i 17-godišnjeg Henryja te 13-godišnju kćer Lou.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano