Proteklog je vikenda održana sada već tradicionalna eko akcija Ronilačkog kluba roniti se mora i popularnoznanstvenog magazina National Geographic Hrvatska uz partnere C.I.O.S Grupacija i Grad Zagreb kao i sponzore SRC Jarun, Jamnica, Zagrebačke pekare Klara, Mares, Garmin, Scubalife i Morski.hr.
Na svečanom otvorenju su sudjelovali g. Hrvoje Prćić, glavni urednik National Geographic Hrvatska te izaslanik gradonačelnika grada Zagreba g. Filip Ćurko, zamjenik pročelnice Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša.
Zbog trenutno važećih epidemioloških mjera broj sudionika je bio ograničen pa je brojem nevelika, ali zato vrijedna i hrabra ekipa od 30tak ronioca prkoseći hladnoći zaronila i izvukla iz Jaruna preko 400kg otpada, ponajviše gumenih tepiha, staklene i plastične ambalaže, automobilskih guma i sl. U izvlačenju težeg otpada sa dna jezera uvelike su pomogli djelatnici SRC Jarun koji su sa svojim radnim vozilima pomogli izvući sav prikupljeni otpad.
Veseli činjenica da s godinama otpada ipak ima manje i da ponavljanje ovakvih i sličnih akcija ipak ima edukativni efekt na građanstvo te potiče odgovornije ponašanje i svjesnost da je prevencija primarna mjera u očuvanju okoliša, a tek nakon toga sanacija.
#BeAHeroThinkGreen
Kako kupiti cipelice za dijete bez isprobavanja: Mama pokazala super jednostavan trik
Zašto se braća i sestre stalno svađaju: Neočekivan razlog će vas raznježiti
10 grešaka koje roditelji rade u odgoju
Urnebesan video: Prepoznajte svoje dijete prema horoskopskom znaku!
Dijete ide rano ili kasno u krevet? Vrijeme spavanja govori koji ste tip roditelja