Više od 200 besplatnih naslova i bogata popratna ponuda, dovoljan je mamac za sve da svakoga dana od 10 do 23 sata uživaju u ljetnoj oazi u samome centru Zagreba. Ovogodišnje izdanje Mora knjiga obilovat će brojnim iznenađenjima i novitetima. Tako će izgled i uređenje plaže, za što su zaslužne mlade produkt i grafičke dizajnerice Laura Mrkša i Anta Bučević, biti u znaku džungle te će se prostirati na više od 300 metara četvornih. Upravo džungla simbolizira divljinu i slobodu u kojoj će se tijekom trajanja manifestacije moći u čitanju i svojoj mašti izgubiti svi posjetitelji.
Tijekom čitavog tjedna posjetitelji će tako moći uživati u jedinstvenom ljetnom ambijentu plaže sa svim popratnim ljetnim sadržajima – koktelima, ležaljkama, pijesku, besplatnim naslovima na hrvatskom i engleskom jeziku nadohvat ruke, novoobjavljenim naslovima, ali i prigodnim popustima na sve naslove koji će se moći kupiti na zagrebačkom Zrinjevcu. Za srijedu navečer organizatori najavljuju i filmsko iznenađenje u suradnji s Motovun film festivalom.
“Cilj Mora knjiga je promovirati čitanje i ljubav prema svijetu knjiga. Nadamo se da će ove godine, kao i prošlih, More knjiga postati najpoželjnija ljetna gradska destinacija te mjesto na kojemu će svi posjetitelji imati priliku barem na trenutak zakoračiti u čaroban svijet knjige. Ovogodišnje More knjiga obilježit će i pokretanje jedinstvenog projekta promocije kulture čitanja u Hrvatskoj – Facebook reading challenge – u kojem će moći sudjelovati svi zainteresirani ljubitelji knjiga i oni koji će to tek postati, gdje god se nalazili“, rekla je Ana Marija Žužul, organizatorica Mora knjiga.
Tekst i foto: press
Ovo ponašanje živcira roditelje, ali pokazuje da su djeca najsretnija
Kako je moguće da su djeca istih roditelja potpuno različita? Psihologinja otkriva 5 razloga
5 ideja za uskrsne aktivnosti s djecom: Provedite blagdane bez ekrana
Je li Uskrs postao Božić broj 2? Roditelji se pitaju trebaju li kupovati poklone i za ovaj blagdan
5 suptilnih znakova da vršite preveliki pritisak na dijete