Darja Šušteršič, direktorica tržišta kompanije Wrigley izjavila je: "Kroz kampanju "Žvači, jer to promjenu znači" nastojali smo dati doprinos unaprjeđenju i zaštiti oralnog zdravlja djece u lokalnim zajednicama u kojima naša kompanija djeluje, s posebnim naglaskom na dvanaestogodišnjake. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem dali su nam vjetar u leđa da s projektom nastavimo i sljedeće godine u još većem obimu i s naglaskom na ruralna područjima u kojima smo identificirali najviše problema. Izrazito nam je drago što je naše napore prepoznao i pozdravio mag. Željko Rotim dr.med. dent., ispred Nacionalnog savjeta za dentalnu medicinu Ministarstva zdravlja s kojim u 2016. godini namjeravamo udružiti napore i partnerski raditi na unaprjeđenju oralnog zdravlja djece."
Dražen Novak, dr. med. dent., član tima koji je provodio istraživanje istaknuo je: "Istraživanje je provedeno na ukupno četiri dobne skupine, izuzev 12-godišnjaka obradili smo i 15- godišnjake, odrasle od 35-45 godina te starije ispitanike od 65-75 godina, čiji su rezultati oralnog zdravlja također zabrinjavajući. Istraživanje među 12 godišnjacima provođeno je po osnovnim školama na uzorku od 800 djece kako bi dobiveni rezultati bili što relevantniji. Ono što bismo posebno istaknuli su utvrđene razlike KEP indeksa između ruralnog i urbanog stanovništva koje su pokazale nedovoljno razvijenu svijest o oralnom zdravlju kod stanovništva na ruralnim područjima. Isto tako, provedenim istraživanjem obuhvaćena je i populacija koja nije evidentirana u kartonima Domova zdravlja odnosno dio populacije koja nije izabrala svog doktora dentalne medicine."
Kampanja "Žvači jer to promjenu znači" provedena je u periodu od svibnja do listopada 2015. godine s ciljem podizanja svijesti o važnosti pravilne oralne higijene i redovnih dentalnih pregleda djece. U svrhu provođenja kampanje tvrtka Wrigley je za svaki prodani paketić guma za žvakanje Orbit tijekom svibnja i lipnja 2015. godine donirala 5 lipa za zdravlje dječjih zubi te tako prikupila ukupno 250 000 kuna za njezino provođenje. Kampanja je obuhvatila edukaciju i dentalne preglede po odabranim osnovnim školama u Hrvatskoj kao i provedeno istraživanje oralnog zdravlja.
Dr. sc. Neven Vidović, dr. med. dent. ispred Hrvatske komore dentalne medicine dodao je: "Drago nam je što je kompanija Wrigley prepoznala poziciju i ekspertizu Hrvatske komore dentalne medicine te nas izabrala za partnera koji je bio u mogućnosti provesti istraživanje ovakvog opsega. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su nam da je stanje oralnog zdravlja u Hrvatskoj, ne samo među dvanaestogodišnjacima, već svim dobnim skupinama zabrinjavajuće i da u koordinaciji s drugim dionicima uključenim na ovu tematiku poduzmemo prave korake kako bi utjecali na promjenu i unaprjeđenje postojeće situacije."
Posjetite:
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Zašto imamo mamine sinove i tatine princeze?
Postavite djetetu jedno pitanje i provjerite kakav ste roditelj
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'