Nakon velikog uspjeha koji je ovo ljeto doživio film „Barbie“ sve više roditelja, piše Independent, iskazuje interes za imenima Barbie i Ken. Štoviše, interes za ovim imenima je porastao za šokantnih 603%.
Justine Roberts, izvršna direktorica i osnivačica portala Mumsnet, to ovako objašnjava: “Naši čitatelji imaju različite stavove kada govorimo o neobičnim imenima za bebe. Mnogi roditelji brinu hoće li njihov izbor rezultirati zadirkivanjem djeteta, ali s druge strane život bi bio nevjerojatno dosadan kad bismo se svi odlučili za klasična imena. U konačnici, kako rastu vidimo da im jednostavno odgovaraju imena koja imaju; vrlo brzo će biti čudno uopće pomisliti na to da se mala Barbie ili Ken zovu nekako drugačije”.
Ovo ponašanje živcira roditelje, ali pokazuje da su djeca najsretnija
Kako je moguće da su djeca istih roditelja potpuno različita? Psihologinja otkriva 5 razloga
5 ideja za uskrsne aktivnosti s djecom: Provedite blagdane bez ekrana
Je li Uskrs postao Božić broj 2? Roditelji se pitaju trebaju li kupovati poklone i za ovaj blagdan
5 suptilnih znakova da vršite preveliki pritisak na dijete