Kylie Kelce, supruga NFL zvijezde Jasona Kelcea, mama troje djece s četvrtim na putu, posljednjih mjeseci postala je izuzetno popularna. Naime, ova 33-godišnjakinja je izrazito iskrena o svom privatnom životu, a tome progovora u svom podcastu Not Gonna Lie gdje često govori o izazovima tijekom trudnoće. 

Sad je u partnerstvu s brendom Liquid Death, lansirala je "Kegs for Pregs" (bačve za trudnice), ograničeno izdanje bačve od pet litara vode za buduće mame koje žele pijuckati nešto malo zabavnije. Rezultat? Bačve su rasprodane za 14 minuta. 

Trenutak koji su mame čekale

U viralnoj reklami Kelce, koja je u osmom mjesecu trudnoće, šali se o ispijanju planinske vode Liquid Death iz svoje bačve. I mame su ga dobila. Iako je trudnoća prekrasno razdoblje koje mijenja život, to je također devet mjeseci uz brojne zabrane.

Kylien viralni trenutak mijenja taj scenarij, i tako započinje slavlje mama koje su završile s idejom da trudnoća znači mirno sjediti u kutu i čekati porod. Umjesto toga, trudnice se mogu zabaviti, partijati i smijati se. Poseban detalj je dramatična izjave jedne trudnice: "O moj Bože, upravo ti je pukao vodenjak", a zapravo je samo riječ o prolivenom Liquid Deathu. Kao i umjesto pregleda osobne iskaznice na ulazu u klub, trudnice moraju pokazati snimku s ultrazvuka

Zabavne mame i trudnice

Ova kampanja nije samo reklama, već i kulturni pomak. Današnje mame ne prihvaćaju samo majčinstvo, one traže i svoje pravo da u njemu uživaju. Organiziraju velike zabave za otkrivanje spola, nose zanimljivu trudničku odjeću i odbacuju pritisak da budu savršene. 

Prošli su dani šaputanja: "Samo ću vodu," u vrijeme veselja. Sada? Buduće mame se pojavljuju s bačvom. Zbog zabave, samopouzdanja i malo kaosa? Upravo takvu energiju trebamo unijeti u majčinstvo.