Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet.
U takvom svijetu „najriskantnija stvar koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsena, danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi.
Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsena i Vipnet u dvorani Vikendica.
Foto: Profimedia, promo
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih
5 ideja za aktivnosti u kojima će djeca uživati, ali i zainteresirati se za Dan planeta Zemlje