Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet.
U takvom svijetu „najriskantnija stvar koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsena, danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi.
Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsena i Vipnet u dvorani Vikendica.
Foto: Profimedia, promo
10 starih pravila koja su djecu činila otpornijom: Pomaganje u kući od malih nogu
Recenzija filma Minecraft: Za dječju kreativnost bolja je videoigra
Djeca doživljavaju prvi porast hormona nekoliko godina prije puberteta: Možda ignorirate ovaj očiti znak
U Zagrebu vodio dijete na uzici: Koje su prednosti i mane povodca za djecu?
Majčinska ljubav u ovoj dobi najvažnija je za budući uspjeh djece, potvrdilo istraživanje