Ova dm-ova kampanja naglasak stavlja na moderne trendove i osobnost izraženu posebnošću stila i na razini nagrada i na razini proizvoda usmjerenih na njegu i styling kose. Izborom najmanje dva proizvoda u dm-u svi kupci će dobiti jake saveznike, ne samo kvalitetom nego i učinkom, koji će im pomoći da svojoj kosi podare moderan dah osvježenja i stila, ovaj put i prije ljeta. A oni najsretniji ujedno će imati prilike osvojiti vrijedne nagrade koje će im pomoći da svoje navike u njezi kose, zatim svoju osobnost i ukupni stilski izričaj odvedu u smjeru najnovijih trendova. Detalje potražite na letku u dm prodavaonicama ili na www.dm-drogeriemarkt.hr.
Aussie, Syoss Color (boje za kosu), H&S, Pantene, Fructis, Gliss, Preference, Casting i Taft brandovi su koji sudjeluju u dm-ovoj novoj kampanji u srpnju 'Kosu njegujem, super nagrade osvajam' i kupnjom kojih kupci imaju prilike osvojiti vrijedne nagrade: haljinu Aleksandre Dojčinović (10 x ), torbicu Aleksandre Dojčinović (5 x), srebrne naušnice Zaks (10 x), smartphone Samsung Galaxy S4 (5 x) ili poklon-bon u vrijednosti od 300,00 kn u dućanima Extreme intimo (10 x).
document.write('
>
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Postavite djetetu jedno pitanje i provjerite kakav ste roditelj
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke