Pod geslom ‘Sačuvajmo zdrave dojke’ dm-drogerie markt, P.I.N.K. life i Story šestu su godinu zaredom proveli sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon, kojoj je cilj kontinuirano osvještavanje o važnosti borbe protiv raka dojke. Da je akcija itekako prepoznata i prihvaćena kod šire javnosti dokazuje činjenica da je na donacijskom čeku koji je danas predan udruzi stajao dosad najveći iznos od 14.028,24 eura.
Iznos je to kojim je nadmašen i lanjski rekord od 13.269 eura, a posebno raduje i da je broj ljudi koji su se odazvali akciji porastao. Više od 88 tisuća građana u dm-u je kupnjom odabranih proizvoda podržalo ovu donaciju, jer su dm i partneri izdvojili pet posto ukupnog prometa ostvarenog prodajom dezodoransa bez aluminijskih soli čak 27 brendova.
'Šesta kampanja Pink Ribbon još je jednom pokazala da se kupci dm-a spremno uključuju u naše društveno odgovorne aktivnosti i na toj smo im podršci iskreno zahvalni. Svake godine deseci tisuća građana prilikom posjete našim prodavaonicama pokazuju podršku ženama oboljelima od raka dojke. I ove godine pomogli su nam da skrenemo pozornost na važnost preventivnih pregleda i da pokažemo da, udruženim snagama, možemo napraviti važne pomake. Posebno smo ponosni i zahvalni što nam se ove godine pridružilo još više partnera koji su sa svojim brendovima sudjelovali u kampanji', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Predsjednica udruge P.I.N.K. life Nives Moric naglasila je da odnos s dm-om i magazinom Story više ne smatra partnerskim, već prijateljskim.
'Moram reći da mi je cijela ova akcija impresivna jer tijekom listopada, u koju god poslovnicu dm-a uđete, jako mi je lijepo vidjeti policu označenu logom organizacije koju baš ja vodim. To u meni budi ponos na ovu dugogodišnju suradnju', istaknula je Moric.
Dodala je i da je udruga do prošle godine opremala onkološke odjele, a jedan dio sredstava ostavljala za radionice.
'Sada ćemo sredstva utrošiti isključivo za skrb o onkološkim bolesnicima, odnosno za rad udruge, a ako bude prilike malo ćemo uštedjeti za građevinske radove jer je naš prostor stradao u potresu. Nadam se da će ovo godine krenuti obnova, a nama će svaki cent biti potreban da se taj prostor stavi u funkciju', poručila je.
Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke višerazinskim projektom Story Pink.
'I više smo nego ponosni što iz godine u godinu podižemo ljestvicu i ostvarujemo sve bolje rezultate te da je taj iznos koji će pomoći ženama koje se bore s rakom dojke svaki put sve veći. Ponosni smo i zbog entuzijazma i energije koju cijeli tim brenda Story ulaže u ovaj projekt, baš svi smo svjesni njegove važnosti i zbog toga nam je zaista stalo da mu svake godine damo još više sebe', poručilo je uredništvo magazina Story.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano