Pod geslom ‘Sačuvajmo zdrave dojke’ dm-drogerie markt, P.I.N.K. life i Story šestu su godinu zaredom proveli sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon, kojoj je cilj kontinuirano osvještavanje o važnosti borbe protiv raka dojke. Da je akcija itekako prepoznata i prihvaćena kod šire javnosti dokazuje činjenica da je na donacijskom čeku koji je danas predan udruzi stajao dosad najveći iznos od 14.028,24 eura.
Iznos je to kojim je nadmašen i lanjski rekord od 13.269 eura, a posebno raduje i da je broj ljudi koji su se odazvali akciji porastao. Više od 88 tisuća građana u dm-u je kupnjom odabranih proizvoda podržalo ovu donaciju, jer su dm i partneri izdvojili pet posto ukupnog prometa ostvarenog prodajom dezodoransa bez aluminijskih soli čak 27 brendova.
'Šesta kampanja Pink Ribbon još je jednom pokazala da se kupci dm-a spremno uključuju u naše društveno odgovorne aktivnosti i na toj smo im podršci iskreno zahvalni. Svake godine deseci tisuća građana prilikom posjete našim prodavaonicama pokazuju podršku ženama oboljelima od raka dojke. I ove godine pomogli su nam da skrenemo pozornost na važnost preventivnih pregleda i da pokažemo da, udruženim snagama, možemo napraviti važne pomake. Posebno smo ponosni i zahvalni što nam se ove godine pridružilo još više partnera koji su sa svojim brendovima sudjelovali u kampanji', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.
Predsjednica udruge P.I.N.K. life Nives Moric naglasila je da odnos s dm-om i magazinom Story više ne smatra partnerskim, već prijateljskim.
'Moram reći da mi je cijela ova akcija impresivna jer tijekom listopada, u koju god poslovnicu dm-a uđete, jako mi je lijepo vidjeti policu označenu logom organizacije koju baš ja vodim. To u meni budi ponos na ovu dugogodišnju suradnju', istaknula je Moric.
Dodala je i da je udruga do prošle godine opremala onkološke odjele, a jedan dio sredstava ostavljala za radionice.
'Sada ćemo sredstva utrošiti isključivo za skrb o onkološkim bolesnicima, odnosno za rad udruge, a ako bude prilike malo ćemo uštedjeti za građevinske radove jer je naš prostor stradao u potresu. Nadam se da će ovo godine krenuti obnova, a nama će svaki cent biti potreban da se taj prostor stavi u funkciju', poručila je.
Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke višerazinskim projektom Story Pink.
'I više smo nego ponosni što iz godine u godinu podižemo ljestvicu i ostvarujemo sve bolje rezultate te da je taj iznos koji će pomoći ženama koje se bore s rakom dojke svaki put sve veći. Ponosni smo i zbog entuzijazma i energije koju cijeli tim brenda Story ulaže u ovaj projekt, baš svi smo svjesni njegove važnosti i zbog toga nam je zaista stalo da mu svake godine damo još više sebe', poručilo je uredništvo magazina Story.
Glumica šokira odgojem 14-godišnjeg sina: Žvakala mu je hranu kad je bio beba, i dalje se zajedno kupaju i spavaju
'Potrebno je selo da odgoji dijete': Najbolje prijateljice zajedno uselile sa svojih šestero djece
Ona je 5 godina bila dadilja kraljevske obitelji: Sad otkrila kakva su zapravo djeca, ali i Kate i William
20 stvari koje bi djeca trebala isprobati do 10. godine
Kreću upisi u zagrebačke gradske vrtiće, a evo što roditelji moraju znati