Kolekcija je rezultat višemjesečnog rada i predstavlja kombinaciju nježnih uzoraka različitih tekstura, tehnika ručne izrade i modela koji su vrlo nosivi i profinjeni.

U središtu svake Severove kolekcije je nepokolebljiva predanost osnaživanju žene. "Moj je zadatak kao dizajnera stvoriti odjeću koju ćete nositi godinama. Kolekcija je sastavljena od isključivo unikatnih, neponovljivih kreacija, a svaki je model izrađen tako da bude vrijedan divljenja", istaknuo je Sever koji će u četvrtak, 30. ožujka, predstaviti svoju kolekciju Vere Fabula zagrebačkoj publici.

4.jpg
Promo 

Raskošna kolekcija sadrži više od 60 total lookova koji su iznimno detaljno izrađeni. Riječ je o vrlo elaboriranim komadima s mnogo detalja pa je riječ o uistinu velikom broju, i to ne samo za naše prilike nego i na svjetskoj razini.

“Naglasak je uvijek na isticanju ženstvenosti i snage. Ilustracija koju sam nacrtao prije nekoliko godina odlično opisuje temelje kolekcije: sinkronizacija, nadopunjavanja i slavlje svih žena i njihove različitosti. Na reviji će biti nekoliko iznenađenja jer modna revija mora imati i scenski element, mora biti neki poseban začin, nova ideja, tendencija…”, otkrio je dizajner.

2.jpg
Promo 

Za styling kose modela pobrinut će se Redken 5th Avenue NYC, profesionalni brend za njegu kose i boja za kosu posvećen pružanju inspirativne edukacije, revolucionarnih proizvoda i neusporedive kreativnosti klijentima i stilistima. Prisutan iza pozornica na tjednu mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, Redken je lider u ljepoti koji kreira lookove na pisti za prestižne dizajnere u industriji. Jedinstvenom kombinacijom mode, inovacije i inspiracije, Redken stvara energiju, definira tempo i određuje što je novo kada govorimo o trendovima za njegu kose.

8.jpg
Promo 

Generalni make up sponzor revije luksuzni je brend Jane Iredale koji čine linije proizvoda s čistim mineralnim sastojcima koji na kožu djeluju poput ciljane njege. Ne sadrže mirise i konzervanse te sastojke koji izazivaju iritacije i začepljuju pore, što je dokazano višestrukim testiranjima. Dok jača i uravnotežuje kožu, ovaj make up pruža jednako učinkovit i dugotrajan finalni rezultat. U brendu Jane Iredale vode se premisom da šminka treba izgledati dobro, činiti dobro koži i pružati dobar osjećaj.

6.jpg
Promo 

Odličan saveznik za savršen izgled modnih kreacija u backstage bit će zasigurno parna postaja Philips PerfectCare 8000. Njegova glavna karakteristika koja postiže "wow" efekt i diferencira Philipsove parne postaje od drugih jest Philips OptimalTEMP – funkcija koja jamči da nema progorijevanja tkanine, odnosno glača se na jedinstvenoj postavci pogodnoj za sve tkanine. Philipsova parna postaja ističe se performansama i dizajnom te predstavlja premium proizvod namijenjen svakodnevnoj upotrebi. Omogućava peglanje bez napora pomoću nove tehnologije sa senzorom pokreta te vertikalno i horizontalno peglanje uz automatsko otpuštanje pare. Speed mode funkcija prilagođava količinu pare brzini peglanja za još brže rezultate u što ćemo se zasigurno uskoro uvjeriti.

1.jpg
Promo 

Modno događanje podržat će i partneri: PPD GLOBAL, vodeća distribucija alkoholnih pića i Illy kave, Poche Paris, Cetina - prirodna izvorska voda te Agrolaguna s vrhunskim vinima Festigia i pjenušcem Vina Laguna Perla Rose.

Sever_revija_Vere_fabula_1080x608.jpg
Promo