Dolaskom listopada, koji se već
tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, Udruga P.I.N.K.
life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story i ove
'Story je bio prvi i posljednjih osam
godina ostao jedini lifestyle tjednik koji jedan broj u listopadu posvećuje
podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke', izjavila je na
Cilj je ovog projekta prikupljanje sredstava za Petrovu bolnicu te rad Udruge P.I.N.K. life.
Tijekom listopada u dm prodavaonicama diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a kupnjom svakog od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life.
Tako će dm sudjelovati svojim brendovima alverde i Balea te u suradnji s partnerima i brendovima Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen odvajati kunu od svakog označenog prodanog proizvoda tih brendova.
Početak ove
društveno odgovorne akcije udruge P.I.N.K. life, dm-a i magazina Story, najavit
Osim prikupljanja sredstava, iznimno je važan i informativan te preventivan aspekt ovakvih promocija.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano