Dolaskom listopada, koji se već
tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, Udruga P.I.N.K.
life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story i ove
'Story je bio prvi i posljednjih osam
godina ostao jedini lifestyle tjednik koji jedan broj u listopadu posvećuje
podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke', izjavila je na
Cilj je ovog projekta prikupljanje sredstava za Petrovu bolnicu te rad Udruge P.I.N.K. life.
Tijekom listopada u dm prodavaonicama diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a kupnjom svakog od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life.
Tako će dm sudjelovati svojim brendovima alverde i Balea te u suradnji s partnerima i brendovima Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen odvajati kunu od svakog označenog prodanog proizvoda tih brendova.
Početak ove
društveno odgovorne akcije udruge P.I.N.K. life, dm-a i magazina Story, najavit
Osim prikupljanja sredstava, iznimno je važan i informativan te preventivan aspekt ovakvih promocija.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Koji kućanski poslovi su primjereni dobi djeteta? Već s 18 mjeseci mogu imati male obveze
U susjedstvu hara virus koji ide na pluća: Dječja infektologinja objašnjava koji su simptomi i za koga je najopasniji
U Kaštelima dječak ubo vršnjaka škarama u prsa: Majka jednog uputila emotivan apel
Ignorira vas, ne želi fizički kontakt... Ovo su znakovi da dijete razvija izbjegavajući stil privrženosti