Dolaskom listopada, koji se već
tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, Udruga P.I.N.K.
life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story i ove
'Story je bio prvi i posljednjih osam
godina ostao jedini lifestyle tjednik koji jedan broj u listopadu posvećuje
podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke', izjavila je na
Cilj je ovog projekta prikupljanje sredstava za Petrovu bolnicu te rad Udruge P.I.N.K. life.
Tijekom listopada u dm prodavaonicama diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a kupnjom svakog od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life.
Tako će dm sudjelovati svojim brendovima alverde i Balea te u suradnji s partnerima i brendovima Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen odvajati kunu od svakog označenog prodanog proizvoda tih brendova.
Početak ove
društveno odgovorne akcije udruge P.I.N.K. life, dm-a i magazina Story, najavit
Osim prikupljanja sredstava, iznimno je važan i informativan te preventivan aspekt ovakvih promocija.
Mama pokazala kontroverzni trik kojim potiče dijete na kućanske poslove: Mnogim roditeljima ne sviđa se ideja
Odrasli su skupa, imaju iste roditelje: Zašto braća i sestre imaju drugačiji doživljaj djetinjstva?
Serija 'Adolescencija' šokirala svijet: Otkrila tajno značenje popularnih emotikona, ali i novih izraza
7 japanskih tehnika za brzo učenje: Zbog ovih jednostavnih trikova njihovi učenici su među najboljima
Odnos s majkom oblikuje sve naše kasnije odnose u životu: Psihologinja otkriva tipove privrženosti