Svijet neizbježno korača prema digitaliziranoj budućnosti, čemu je posebice pridonijelo i "Novo normalno". Zasigurno ste primijetili da su se mnoge aktivnosti pomalo i neprimjetno preselile u sferu virtualnog, u kojoj se u samo nekoliko klikova obavljaju razgovori, transakcije, sastanci, informacije i doživljaji šire se i prepričavaju nikad brže i jednostavnije. Transformaciju su doživjele i neki nama već dobro poznati sadržaji, među kojima je i popularni BIPO klub.
O čemu se radi? Ovaj jedinstveni BIPIN program vjernosti, kao jedini program te vrste u drogerijskom segmentu namijenjen roditeljima i djeci, dobio je svoju novu virtualnu adresu - web stranicu namijenjenu roditeljima i onima koji se to tek spremaju postati, a uz već postojeći Facebook tu je i novi Instagram profil. Nova stranica na jednom će mjestu okupiti sve informacije o mogućnostima učlanjenja u program te pogodnostima i akcijama za sve članove, ali i donijeti brojne korisne savjete za cijelu obitelj. Ovo je odličan način kako u isto vrijeme biti brži, učinkovitiji i informiraniji - novi će program biti u potpunosti moguće koristiti digitalno, od učlanjenja putem pristupnice na web stranici do informiranja i ostvarivanja pogodnosti putem mobilne aplikacije Viber. Za sve nove članove BIPA je pripremila i bogati poklon paket proizvoda.
Podsjetimo, BIPO klub namijenjen je trudnicama i roditeljima djece do pet godina, a za sve članove svog programa vjernosti tijekom cijele godine donosi 10 posto popusta na cjelokupan baby asortiman (osim mlijeka za dojenčad PRE, 1 i Sensitive). Svaka dva tjedna organiziraju se posebni popusti na odabrane proizvode iz baby asortimana, a posebna je pogodnost i akcija Brand mjeseca - svakog mjeseca svi članovi BIPO kluba ostvaruju minimalno 25 posto popusta na jedan odabrani brand.
5 ideja za uskrsne aktivnosti s djecom: Provedite blagdane bez ekrana
Je li Uskrs postao Božić broj 2? Roditelji se pitaju trebaju li kupovati poklone i za ovaj blagdan
5 suptilnih znakova da vršite preveliki pritisak na dijete
Djeca odrastaju s manje bratića i sestrični: Jesu li milenijalci posljednja generacija koja ima puno rođaka?
Bogat program u zagrebačkom ZOO vrtu: Djeca postaju rendžeri, dijele pisanice životinjama, uz kvizove i nagrade