Kada je riječ o dječjim knjigama spisateljice Sanje Pilić, djeca strpljivo čekaju u redu na upoznavanje i autogram poznate autorice. Tako je bilo i u Dječjem domu „Ivana Brlić Mažuranić“ u Lovranu koji je Sanja Pilić posjetila u sklopu humanitarne kampanje Reci DA!. Kampanja Reci DA! provodi se drugu godinu za redom i do sada je obnovljeno 10 dječjih domova i centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska. Dječji domovi u Lovranu, Dubrovniku i Sisku su tri preostala doma u kojima će se donacijom omogućiti uljepšavanje svakodnevice djece koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
Djeca smještena u dječjem domu u Lovranu iskoristila su priliku za fotografiranje s omiljenom autoricom, ali i razgovor o popularnim likovima. Sanja Pilić je djeci smještenoj u domovima posvetila i priču koju je nazvala „Velika obitelj“.
„Druženje s djecom iz Dječjeg doma „Ivana Brlić Mažuranić“ bilo je vrlo emotivno, iskreno i poticajno. Posebno me veseli kad vidim da poznaju moje likove i njihove avanture, a nadam se da će se netko od njih prepoznati i u likovima iz priče „Velika obitelj“. Zahvaljujući djelatnicima doma djeca doista žive u velikoj obitelji, a svoj životni put i sreću pronalaze jedni u drugima. Od srca podržavam humanitarnu kampanju Reci DA! i drago mi je da sam i ja dio obitelji Reci DA! “, izjavila je spisateljica Sanja Pilić.
U dječjem domu u Lovranu na skrbi je 36 djece od kojih nekolicina boravi u domu, dok ostala djeca koriste poludnevni boravak, a njihovi roditelji savjetovanje.
„Zahvaljujemo tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje će nam pomoći da uredimo prostor za učenje i igru, a koji se koristi za poludnevni boravak djece. Sustav za pružanje usluga u zajednici već je pokazao pozitivne rezultate jer na ovaj način omogućavamo djeci da ostanu u okrilju svoje obitelji, a da ipak dobiju pomoć koja im je potrebna“, izjavila je ravnateljica Dječjeg doma „Ivana Brlić Mažuranić“ Suzana Mravinac.
Kampanja za obnovu dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku trajat će od 1. do 31. svibnja. Kupci se u kampanju mogu uključiti kupnjom odabranih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske. U kampanji sudjeluju marke Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.
Do sada je u dvije godine trajanja humanitarne kampanje Reci DA! prikupljeno više od 400 tisuća kuna, a taj je iznos doniran za uljepšavanje svakodnevice u deset dječjih domova diljem Hrvatske.
„Donacijom za preostala tri dječja doma zaokružit će se dvogodišnja kampanja Reci DA! koju su zajednički provodile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Uljepšavanjem svakodnevice djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućujemo im ugodnije odrastanje i zato pozivam sve koji su u prilici da kupnjom izdvojenih proizvoda P&G-ja u trgovinama Lidla tijekom svibnja sudjeluju u uređenju tri preostala dječja doma“, izjavilo je direktor prodaje P&G-ja Hrvatska, Gabor Toth.
„Sretni smo i ponosni što je kampanja Reci DA! u svojoj završnici i što smo do sada sudjelovali u uređenju deset dječjih domova. Vjerujemo da smo uljepšali svakodnevicu i odrastanje djeci kojoj je naša briga najpotrebnija i da ćemo zajednički pomoći i uređenje domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku", izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, Marina Dijaković.
U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
Tekst i foto: press
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano