U srijedu 15. veljače predstavljena je kampanja “Mali Štrumpfovi, veliki ciljevi” na inovativan način povezuje Ciljeve održivog razvoja, koje su kao viziju boljeg svijeta dogovorile 193 zemlje članice Ujedinjenih naroda, i Štrumpfove, koji generacijama simboliziraju vrijednosti kao što su solidarnost, zajedništvo i poštivanje različitosti.
Štrumpfovi putem stranice www.smallsmurfsbiggoals.com pozivaju djecu i njihove obitelji da se upoznaju s “malim” stvarima koje mogu učiniti kako bi pomogli ostvarivanju kvalitetnijeg obrazovanja, zdravlja, čišćeg okoliša ili drugih ciljeva koje smatraju važnima. Kroz zabavnu igru, svatko može odabrati ciljeve kojima želi doprinijeti i stvoriti vlastitog Štrumpfa avatara kojeg može podijeliti s prijateljima kako bi se i oni pridružili inicijativi.
Vrhunac kampanje očekuje se u povodu Međunarodnog dana sreće, koji se obilježava 20. ožujka, a tim će se povodom, dan ranije, u Zagrebu održati svečana premijera nadolazećeg animiranog hita “Štrumpfovi: skriveno selo”.
Za razliku od svojih prethodnika, ŠTRUMPFOVI: SKRIVENO SELO u potpunosti je animirani film. Kao i svi animirani hitovi unazad posljednjeg desetljeća i ovog ćemo u domaćim kinima moći gledati u sinkroniziranoj verziji, a neki od hrvatskih glumaca koji su posudili svoje glasove su Mila Elegović, Alma Prica, Ljubomir Kerekeš, Ana Begić Tahiri, Hana Hegedušić, Mladen Vasary, Ivan Đuričić, Ivan Vukelić, Nina Kraljić, Marko Makovičić i mnogi drugi.
“Prava poruka ove kampanje jest da svatko od nas može napraviti promjenu, bez obzira na to jesmo li veliki ili mali. Podrška Ujedinjenim Narodima i nastavak dugogodišnje suradnje s UNICEF-om čast je i privilegija”, izjavila je Veronique Culliford, kćer kreatora Štrumpfova, Peya.
“Djeca su snažni zagovaratelji kada su u pitanju stvari koje direktno utječu na njih. Moramo pronalaziti načine kako ih ohrabrivati da se bore protiv neravnopravnosti i nepravde. Ova kampanja je platforma koja omogućava da se i njihov glas čuje”, izjavila je direktorica za komunikacije UNICEF-a Paloma Escudero.
Filmovi nadahnjuju ljude svih generacija. Nadamo se da će ova kampanja motivirati mlade i njihove obitelji da doprinesu Ciljevima održivog razvoja, kako bi se okončalo siromaštvo, smanjila neravnopravnost i zaštitila naša planeta. Zahvaljujemo Sony Pictures Animation studiju i Štrumpfovima na kreativnoj podršci za ostvarivanje Ciljeva održivog razvoja”, poručio je Maher Nasser, voditelj za suradnju u Odjelu za informiranje UN-a.
Više o kampanji saznajte na internet stranici: www.smallsmurfsbiggoals.com
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano