Dramske radionice sve su popularnije i dostupnije, no često publika može vidjeti samo produkciju, predstavu dramske grupe. Rijetko se govori o radu na predstavi te o najvažnijim procesima koji se događaju unutar grupe; kako postići grupnu dinamiku, kako prilagoditi predstavu svima, koje nas zamke očekuju na putu, što zaista polaznici rade na satovima dramskih radionica?
Cilj Otvorenih dana dramskog studija kazališta Trešnja koji se održavaju od četvrtka, 26. siječnja do subote, 28. siječnja je da zainteresiranoj javnosti (roditeljima, učiteljima, pedagozima, budućim polaznicima) osigura nova znanja sa svih aspekata rada na dramskim produkcijama; od formiranja grupe, odabira teksta, nastanka predstave. Zbog toga su pripremili improvizacije, radionice, predstave (u kojima igraju polaznici Trešnjinog studija) i diskusije na temu korištenja dramske pedagogije u svakodnevnom životu i socijalnom razvoju djece i mladih.
26. siječnja - 28. siječnja 2017.
Na sve aktivnosti Otvorenih vrata dramskog studija kazališta Trešnja ulaz je slobodan.
Cilj je predstaviti dostignuća postojećih polaznika i njihovih mentora, te otvoreno diskutirati o izazovima u dramskoj pedagogiji.
Raspored aktivnosti:
ČETVRTAK 26. 1. 2017.
19.30 KLUPICA - igre i improvizacije/
SAN LJETNE NOĆI - vježbe iz Shakespearea
*Preporučena dob: od 10 godina
20.30 DISKUSIJA
Klupica je predstava od niza skečeva nastalih iz improvizacija. Priče se vrte oko događaja na jednoj klupici u parku.
SAN LJETNE NOĆI
Scensko čitanje određenih scena iz poznatog Shakespeareovog djela. Čitajući pojedine scene iz Sna ljetne noći, glumci pokazuju na koji način mogu preko čitanja teksta improvizirati scenu i odglumiti je pred publikom bez prethodnog uvježbavanja.
DISKUSIJA
Kako improviziramo?
Kako pristupiti klasičnom tekstu?
PETAK 27. 1. 2017.
19.30 TREŠNJALOT
20.45. DISKUSIJA
*Preporučena dob: od 13 godina
TREŠNJALOT
Predstava inspirirana skečevima Monthy Pythona na temu kralja Artura i vitezova okruglog stola. Polaznici su predstavu osmislili na improvizacijama, a od njih je dramaturg Filip Jurjević složio tekstualni predložak. Glume polaznici grupe 7a: Mladen Hren, Sunčan Vojvodić, Mihael Rubinić, Rebeka Čuljak, Lea Ivanec, Stjepan Gašparić, Franko Gracin, Nina Cvjetković, Morena Pogačić, Petar Bartolec, Adrian Barišić, Tea Kržak, Maja Marija Porobija, Tara Martinko, Vilim Kalle.
DISKUSIJA
Kako nastaje autorski projekt?
28. 1. 2017.
OGLEDNI SATI TREŠNJINIH RADIONICA
10 -12 OGLEDNI SAT PLESNIH RADIONICA
Voditeljica: Ivana Miletić (preporučena dob polaznika: 5-12 godina)
Opis: Upisali biste dijete na plesne radionice, ali voljeli biste vidjeti kako izgleda jedan sat plesnih radionica?
10-14 RADIONICA BUFFONA
Voditeljica: Maja Kovač (Preporučena dob polaznika: 12-18 godina)
Opis: Buffon je kazališna tehnika koja se temelji na umjetnosti ismijavanja. Dolazi od latinske riječi buffare što znači napuhavati, zato jer bi glumci (koji su se zvali Buffo u starome Rimu) napuhali obraze kako bi proizvodili zvukove i nasmijavali publiku. Metoda se bazira na osmišljavanju i izgradnji imaginarnog tijela i istražuje mogućnosti takvog tijela kroz različite improvizacije i scenske situacije.
14-16 OGLEDNI SAT DRAMSKE RADIONICE
Voditelj: Danijel Radečić (Preporučena dob: 7)
Opis: Upisali biste dijete na dramske radionice, ali voljeli biste vidjeti kako izgleda jedan sat dramskih radionica?
Tekst i foto: GK Trešnja
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano