U sklopu suradnje Electroluxa i UNICEF-a na promociji kvalitetnog udomiteljstva djece, predstavnici Electroluxa 19. su srpnja posjetili udomiteljske obitelji okupljene oko Udruge udomitelja Nada iz Ivanca. Tijekom posjete družili su se s udomiteljima i udomljenom djecom te su iz prve ruke doznali kako izgleda svakodnevica udomiteljskih obitelji koje pružaju dom i sigurnost djeci koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Od ožujka ove godine Electrolux podržava UNICEF-ov program „Svako dijete treba obitelj“ odvajajući dio sredstava od svakog prodanog usisavača i malog kućanskog aparata kako bi što većem broju djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi pomogli osigurati kvalitetnu udomiteljsku skrb i priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Prikupljena sredstva se u suradnji s UNICEF-om ulažu u podršku udomiteljskim obiteljima, edukaciju i opremu za udomitelje, povećanje broja kvalitetnih udomiteljskih obitelji i razvoj udomiteljstva.

Na druženju s udomiteljima pridružili su im se i Mario Valentić, Mirna Medaković, Hrvoje Kečkeš i Nevena Rendeli koji su se s udomiteljskim obiteljima okušali u spravljanju kruha, simbolu zajedništva i obitelji. U tome im je pomagao poznati kuhar Branko Ognjenović. Kruh se pripremao u PlusSteam pećnicama koje su udomiteljske obitelji dobile na dar kako bi im trenuci pripreme obiteljskih obroka bili što jednostavniji i praktičniji.

podrska-udomiteljstvu-djece

Sretni smo što 'obitelj' onih koji podržavaju razvoj udomiteljstva raste, a ovakva druženja nas dodatno osnažuju na putu prema cilju da svakom djetetu osiguramo kvalitetnu obiteljsku skrb. Zahvaljujemo sponzoru što je prepoznao važnost ulaganja u razvoj udomiteljstva djece i veselimo se nastavku suradnje.“ - izjavila je Mladenka Ravenski, predsjednica Foruma za kvalitetno udomiteljstvo djece.

„Zajedničko kuhanje zbližava ljude, i drago nam je da smo danas u Ivancu imali prilike upoznati udomiteljske obitelji upravo kroz zajedničku pripremu jela pomoću naših kućanskih aparata. Zadovoljstvo nam je sudjelovati u ovakvim akcijama i nadamo se da će naš doprinos pomoći udomiteljskim obiteljima u njihovim plemenitim naporima da djeci bez roditeljske skrbi osiguraju dom pun pažnje i ljubavi “ – dodala je Anamarija Rogić, marketing managerica Electroluxa.