Andrea Cmrečki je oduševila svojom linijom daVida's mode za djecu, a mali modeli su i te kako profesionalno nosili njezine modele modnom pistom i oduševili prisutne.
Uz puno glazbe i plesa, za zabavne i edukativne dječje igre pobrinuo se izlagač Arena centar i Carpyland igraonica za djecu koje su sa odličnim cjelodnevnim programom animirali i zabavljali posjetitelje. Besplatne masaže Slobodnih masera, savjeti o sigurnosti doma i zdravlja cijele obitelji, bile su teme na štandu partnera osiguranja Merkur.
Posjetitelji Family Day-a mogli su prelistati časopise obiteljske grupe magazina Adria Medije Zagreb, koji već godinama drže vodeće mjesto na hrvatskom tržištu u svojoj kategoriji.
Lisa je tako tjednik za svestranu ženu koji u Hrvatskoj izlazi već 14 godina, ne gubi svoju čitalačku publiku i za sobom je ostavio dva slična magazina koja se nisu mogla nositi sa zahtjevima tržišta. Lisu rade profesionalni i iskusni novinari koji iz tjedna u tjedan donose žive priče, potkrijepljene provjerenim izvorima, nudi savjete s područja zdravlja, ljepote, psihologije, mode, kulture... Uz ovaj uspješni tjednik Adria Media Zagreb ponosno je predstavila i svoje dugogodišnje uspješnice na području mjesečnika:
Moj stan na hrvatskom tržištu izlazi već 12 godina, prodaje se samostalno a ne kao prilog i u toj kategoriji je najprodavaniji časopis za uređenje interijera te se sadržajem bitno razlikuje od ostalih izdanja koja obrađuju tematiku interijera.
Moj lijepi vrt je nakon gašenja konkurencije ostao jedini mjesečnik za cvijeće, hortikulturu i bilje, te se iz godine u godinu sve više učvršćuje u svojoj niši kao neizostavni brand na tom području.
Prošle je godine lansiran dvomjesečnik Lijepa i aktivna, za žene koje vole sport, drže do svoga izgleda, zdravlja, fizičke i mentalne spreme, a prodajne brojke pokazuju kako je tržište i te kako bilo spremno za ovaj profil časopisa.
Uz sve navedene tu je i perjanica obiteljske grupe magazina, Sensa, mjesečnik za sretniji život, duhovnost i zdravlje, izveden vrlo luksuzno, vizualno raskošan, s vrlo kvalitetnim temama i tekstovima koji su zamijećeni i izvan naših granica. Sensa kao originalni hrvatski proizvod ima i svoje licence izvan granica Hrvatske.
Obiteljska grupa magazina Adria Medije Zagreb, vodeća je u svojim nišama, i potvrđuje visoku razinu profesionalnosti i produkcije u ovoj izdavačkoj kući.
Sama izdanja razgrabljena su na pultovima Family Daya na Bundeku.
Tekst: press
Foto: Dražen Kokorić
10 citata Anne Frank koje svaka djevojčica treba pročitati
Mama pokazala kontroverzni trik kojim potiče dijete na kućanske poslove: Mnogim roditeljima ne sviđa se ideja
Odrasli su skupa, imaju iste roditelje: Zašto braća i sestre imaju drugačiji doživljaj djetinjstva?
Serija 'Adolescencija' šokirala svijet: Otkrila tajno značenje popularnih emotikona, ali i novih izraza
7 japanskih tehnika za brzo učenje: Zbog ovih jednostavnih trikova njihovi učenici su među najboljima