Pred okupljenim novinarima, organizatori su najavili dizajnere i dječje modne brendove, program te tematiku ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda. Po završetku eventa, predstavnicima medija omogućen je ekskluzivni uvid i svojevrsni sneak peak u ovogodišnje kolekcije dizajnera i tekstilaca putem promotivne kampanje koju je stilizirala Petra Nižetić.
Novost ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda je u tome što se najutjecajnije dječje modno događanje u Hrvatskoj ove godine seli u zagrebački Garden Mall, sukladno željama obožavatelja dječje mode u Hrvatskoj. Iskustvo organizatora, stečeno u prethodne dvije godine održavanja ove manifestacije, ukazalo je na potrebu za otvaranjem Kids Fashion Weekenda široj publici i javnosti. Naime, oni u velikoj mjeri žele prisustvovati revijama najutjecajnijih hrvatskih tekstilaca i dizajnera dječje mode pa će im to organizatori Kids Fashion Weekenda ove godine i omogućiti.
Osim VIPrevija koje su rezervirane za petak 13. svibnja 2016., svi posjetitelji Garden Malla moći će, u subotu 14. svibnja, uživati u defileu modela hrvatske dječje mode. Toga će dana u 11 sati trgovine dječje odjeće i obuće iz Garden Malla prikazati svoje proljetno-ljetne kolekcije dok će u 19 sati revije dizajnera i modnih brendova Kids Fashion Weekenda otvoriti svoja vrata za širu javnost.
Programom dječjih modnih revija te događanja za djecu organizatori najavljuju preko 20 modnih revija. Program započinje u petak, 13. svibnja u 18 sati te traje do subote 14. svibnja u 22 sata. Revije hrvatskih dizajnera te modnih brendova, kao i revije trgovina iz Garden Malla nosit će najtalentiraniji dječji modeli agencije Fashion Team kao i novootkrivene mlade nade odabrane na javnom castingu održanom prošle subote.
Marina Budanko, direktorica Oniks marketinga i organizatorica Kids Fashion Weekenda, predstavila je ovom prilikom dizajnere i modne brendove Kids Fashion Weekenda 2016.: “S nama su i ove godine Modna kućica Dizzy, cipele Valek, Mia O'Mara, Callegari i Next, a posebno se veselimo Borovu, novom članu Kids Fashion Weekenda, koji nas je prepoznao kao partnera u lansiranju novih kolekcija namijenjenih najmlađima”.
„Osim modnih revija, posjetiteljima smo zajedno sa našim partnerima Disney Princess, Alpro i Juicy Kids tog vikenda pripremili pregršt zabavnih i edukativnih radionica. Disney Princess kutak tako će ponuditi nekoliko zanimljivih filmskih,
likovnih i literarnih radionica s Disney Princess lutkom u glavnoj ulozi, dok će u Alpro kutku svi zainteresirani moći isprobati i naučiti sve o zdravim napicima od badema, kokosa, riže, zobi i lješnjaka. Za kraj bih nadodala da ove godine pripremamo još bolji i veći After Juicy Kids Party“ – izjavila je na press-konferenciji Vlatka Smolčić Hokman, direktorica prodaje i marketinga tvrtke Oniks marketing, organizatora Kids Fashion Weekenda.
Prvoj zajedničkoj suradnji raduju se i u shopping centru Garden Mall, što je potvrdila i marketing managerica centra, Tea Gršić te je rekla da su „oduševljeni što su organizatori odabrali upravo Garden Mall za lokaciju održavanja trećeg po redu Kids Fashion Weekenda. Nama je dječja moda jako važna jer su naši kupci u velikoj mjeri upravo obitelji s malom djecom tako da ih širenje tog asortimana, kao i različita događanja u tom segmentu uvijek ugodno iznenade i razvesele.“
Petra Nižetić, omiljena voditeljica i stilistica, ovom je prilikom spojila sve dizajnere Kids Fashion Weekenda u zanimljivu prezentaciju modela koji će se prikazati na revijama, a okupljeni su mediji imali jedinstvenu priliku sudjelovati u snimanju promotivne kampanje za društvene mreže.
Više informacija o Kids Fashion Weekendu doznajte na službenoj web i facebook stranici projekta.
Više o događanju
Kids Fashion Weekend u Hrvatskoj se održava od 2014. godine, a pokrenut je sa željom da se ispričaju sve modne priče koje u Hrvatskoj postoje za djevojčice i dječake. Iz godine u godinu interes javnosti za KFW-om kao i za dječjom modom je sve veći i upravo je iz tog razloga došlo vrijeme da se organizira jedan modni vikend otvoren javnosti i posvećen djeci.
Svi kvalitetni dječji tekstilci, etablirani dizajneri kao i oni mladi talentirani koji još uvijek traže svoje mjesto na dječjem tržištu, okupljeni su na Kids Fashion Weekendu kako bi pokazali koliko potencijala ima razvoj dječje modne industrije u Hrvatskoj. History caffe club i Vivascaffe – Partneri Kids Fashion Weekend konferencije za medije History caffe club & Village Tavern nalazi se u samom centru grada Zagreba u pitoresknoj Tkalčićevoj ulici. U kratkom vremenu etablirao se u jedno od najpoželjnijih mjesta u gradu, bilo da želite popiti odličnu kavu, pojesti neki od specijaliteta iz a la carte ponude ili dobro se zabaviti u kasnim noćnim satima. Zbog svoje veličine, prostranosti i tople atmosfere pruža poseban ugođaj pri svakom dolasku.
Sredinom 2014., History caffe club širi se na prostor Village Tavern, preko puta prvotnog Historyja, čime postaje jedan od najvećih ugostiteljskih objekata na svijetu - u staroj jezgri grada. Vivascaffe kava je kava iznad industrijskog standarda. Bliska je specijalnim kavama kojima teži. U skladu s tim ciljem definiran je poseban proizvodni proces podešen tako da uvijek daje optimalno iz svježih zrna kave.
Vivascaffe uvijek je stepenicu iznad “industrijskih” kava. Svatko zaslužuje popiti dobar espresso, a Vivascaffe u svaku šalicu kave dodaje dozu ljubavi, strasti i umjetnosti. Vivascaffe – Love, passion, art.
Tekst i foto: press
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano