Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako sam uz Teu Kravaršćan opet počela vježbati

Autor AMZ native tim

Stojeći trbušnjaci, bugarski čučanj, stražnji iskorak, čučanj skok… - bilo je super trenirati s poznatom fitness infuencericom, koja nam je otkrila i što jede nakon treninge te koje su njezine omiljene proteinske slastice

 vježbanje uz Teu Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

Kad je prije više od 10 godina otvorila svoj Instagram profil, fitness influencerica Tea Kravaršćan mislila je da je to aplikacija za uređivanje fotografija. Onda ju je netko dodao i shvatila je da je riječ o društvenoj mreži, gdje je ubrzo počela objavljivati svoje treninge i jelovnike. I meni su, kad sam je otkrila u bespućima virtualnog svijeta, za oko prvo 'zapeli' upravo recepti, a posebice me interesiralo što ona jede nakon treninga. 'Kad netko izgleda kao Tea, mora da radi nešto jako dobro', odmah sam pomislila, čvrsto uvjerena da sam ovog puta spremna na promjene.

 vježbanje s Teom Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

 'Trudim se jesti više puta na dan, 4-5 obroka, ovisno koliko treniram. Ljudi se znaju zeznuti kad žele smršavjeti, pa jedu samo dva obroka dnevno. Jesti treba češće, ali manje, jer ako jedete prerijetko, onda prvo što unesete ide u masno tkivo', upozorava Tea i kaže kako na njezinoj listi nema zabranjenih namirnica te da jako pazi na unos proteina.

Pogledajte

01:37
Vježbe za guzu i ravan trbuh uz Teu Kravaršćan
Vježbe za guzu i ravan trbuh uz Teu Kravaršćan
Izvor: Story
Izvor: Story

'Trudim se u svaki obrok uključiti proteine, posebice nakon vježbanja, jer da bi se postigao mišićni rast, tijelu treba dati gorivo, a tu proteini igraju važnu ulogu', kaže Tea, koja je u novim Dolcela Hi protein shake-ovima pronašla idealno rješenje za brz obrok u situacijama kad nema vremena.

 vježbanje s Teom Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

Ovi shakeovi pripremaju se jednostavno (dovoljno je sadržaj vrećice pomiješati s vodom ili mlijekom), bez dodanog su šećera, u jednoj je vrećici 20 g proteina (1 vrećica = 1 obrok), a dolaze u nekoliko primamljivih okusa: brownie, cookie, cheesecake malina i tiramisu. Tei je najomiljeniji Hi protein Cheesecake malina.

 vježbanje s Teom Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

 'Miješam ga s vodom i pijem nakon treninga, da mišići direktno dobiju energiju, a ako dodam zob, bananu ili neko drugo voće, može biti pravi međuobrok' kaže Tea i otkriva svoj omiljeni recept.

Cookie shake sa šumskim voćem

 proteinski shake Izvor: Dolcela

Sastojci: pola smrznute banane narezane na ploškice, 1 žlica smrznutog šumskog voća (maline kupine, borovnice…), 1 žlica zobenih pahuljica, 1 žličica chia sjemenki, 1 Hi Protein Cookie Shake (40 g), 200 ml vode
Priprema: u blender stavite smrznuto voće, dodajte zobene pahuljice, chia sjemenke, Hi Protein Cookie Shake i vodu, pa sve izmiksajte. Ulijte u čašu, po želji ukrasite svježim voćem i poslužite.

Savjet: Bananu narežite na ploškice i smrznite ranije tako da ste uvijek spremni kad poželite pripremiti brzi shake.

 vježbanje uz Teu Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

Nakon dugog nevježbanja, došlo je vrijeme da se pokrenem; činilo mi se da bi Tea mogla biti odličan motivator. I rješenje za postizanje vitke linije, čvrstih mišića i, najvažnije, onog iznimnog feelinga koji se pojavi nakon svakog odrađenog treninga. Kako već dugo nisam aktivna, pomalo sam zaboravila kako je, zapravo, lijep taj osjećaj ugode i navale pozitivne energije i pozitivnih misli nakon vježbanja.

 Vježbanje uz Teu Kravaršćan Izvor: Robert Gašpert

'Najvažnije je krenuti od danas, a ne od ponedjeljka. Uvijek svima kažem da se potrude i da sami sebi postanu motivacija. Na početku te netko treba uputiti, no važno je i postaviti realne ciljeve, jer u protivnom neće biti napretka. Vlastiti napredak najbolja je motivacija', kaže Tea i za početak preporučuje krenuti bez opterećenja, tj. koristiti snagu vlastitog tijela tijekom vježbanja. No rezultata nema ni bez proteina nakon dobro odrađenog treninga.

 vježbanje uz Teu Kravaršćan i Dolcela Hi proteini Izvor: Robert Gašpert

'Volim kombinirati kružni trening, koji je visoko intenzivan, i trening snage, jer se to pokazalo najbolje za postizanje mišićne mase i općenito rezultata. Žene danas jako žele povećati gluteus, a da ne nabiju noge te da im trbuh bude ravan. To je dosta zanimljivo, jer je, ustvari, kontradiktorno. Za veći gluteus treba više jesti, a za skinuti višak s trbuha treba smanjiti obroke. Međutim, rast mišića i skidanje masnog tkiva može se postići dobro isplaniranom prehranom i vježbama, ali za to treba vremena', kaže Tea. Kako su u njezinoj prehrani zastupljene sve skupine namirnica, pa i slatki zalogaji, Tea je otkrila recept za svoju omiljenu proteinsku slasticu.

Proteinske kuglice bez pečenja

 proteinske kuglice Izvor: Dolcela

Sastojci (svijetle kuglice): 1 Dolcela Hi protein Cookie shake (40 g), 30 g zobenih pahuljica, 30 g kikiriki maslaca ili drugog maslaca od orašastih plodova, 10 g brusnica
Priprema: u zdjelu stavite Hi protein Cookie shake, zobene pahuljice, kikiriki maslac i brusnice. Dobro promiješajte i po potrebi dodajte žlicu vode da dobijete jednoličnu smjesu. Rukama oblikujte kuglicu.


Sastojci (za tamne kuglice): 1 Dolcela Hi Protein Brownie Shake (40 g), 30 g zobenih pahuljica, 30 g kikiriki maslaca ili drugog maslaca od orašastih plodova, komadići tamne čokolade ili čokoladne kapljice, kokos
Priprema: u zdjelu stavite Hi Protein Brownie Shake, zobene pahuljice, kikiriki maslac, komadiće čokolade i kokos. Dobro promiješajte, po potrebi dodajte žlicu vode da dobijete jednoličnu smjesu.

*Sadržaj nastao u suradnji s Dolcelom.

Najnovije

Najpopularnije