Jedna od najpoznatijih svjetskih influencerica, 23-godišnja Kylie Jenner, na društvenim je mrežama podijelila fotografiju kćeri Stormi s captionom First day of home school, odnosno "Prvi dan školovanja od doma". Naime, njezina je malena krenula u školu, ali onu s osobnim tutorom kod kuće. Malena Stormi za tu je prigodu pozirala u crnom izdanju i omiljenim tenisicama, a najviše pažnje privukao je njezin skupocjeni šljokičasti ruksak iz luksuzne kolekcije francuskog brenda Hermes, piše Story, čija je cijena nevjerojatnih 77 tisuća kuna. Ovo nije prva dizajnerska torbica koju Stormi ima u svojoj kolekciji, jer joj je teta Khloe Kardashian darovala joj je Louis Vuitton Weekender torbu na kojoj se nalaze likovi iz njezinog omiljenog crtića - Trolls, kao i njezino ime. Cijena torbe je oko dvije tisuće dolara. 

View this post on Instagram

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

Brendiranje odjeće za najmlađe započelo je davne 1967. godine kada je Elizabeth Taylor poželjela da njezina kći i ona imaju identične haljine. Modna kuća Dior vrlo je brzo ispunila želju slavne glumice. Već se godinama žalimo na poremećene vrijednosti mladih, a sasvim ignoriramo činjenicu da smo za takav pad vrijednosti odgovorni mi, odrasli. Naime, ono u što vjerujemo prenosimo i svojoj djeci, a naš je utjecaj za njih dominantan sve do polaska u školu kada postupno postaje važno i mišljenje vršnjaka. No do tada su osnovna uvjerenja već utisnuta i tek se na njih može (ali i ne mora) nadograditi dodatni utjecaj okoline, piše Sensa.

Za pravilan razvoj djeteta neophodno je postaviti određene granice i kriterije ponašanja, a njih određuju upravo roditelji. Osim toga, one dječje želje koje doista treba poslušati najčešće ostaju neispunjene (primjerice, da provode više vremena s mamom i tatom, da se zajedno igraju, da i dijete ima pravo na svoje mišljenje…).

Ako roditelji na tome ne inzistiraju, dijete predškolskog uzrasta neće poznavati vrijednost novca pa ni nekog brenda. Zato je u ovoj dobi od vrste odjeće koju dijete nosi važnije naučiti ga kako postupati s odjećom i da u tome bude što samostalnije (da je može staviti u ormar, odložiti prljave stvari itd.). Također, za igračku je važnije da bude edukativna, zabavna, kreativna i kvalitetne izrade nego da bude s oznakom poznatog proizvođača. Naime, poznate marke mogu garantirati kvalitetu, ali i ne moraju.

Ako dijete počne procjenjivati svoje vršnjake prema materijalnom aspektu (na primjer, marki odjeće, telefona, tehničkih uređaja…), sasvim je sigurno da neće imati prilike razviti odgovarajuće društvene i međuljudske odnose. Naime, bez obzira na to koliko je visok materijalni status roditelja, to i dalje ne garantira da su njihova djeca odgovarajuće društvo za vaše dijete. Opasnost predstavlja i kada je percepcija samog sebe definirana samo materijalnim dobrima jer tada ono što dijete ima na sebi, ono što je svima vidljivo, postaje presudan razlog za njegovo dobro ili loše raspoloženje i unutrašnji doživljaj sebe.

Ako dijete počne procjenjivati svoje vršnjake prema materijalnom aspektu (na primjer, marki odjeće, telefona, tehničkih uređaja…), sasvim je sigurno da neće imati prilike razviti odgovarajuće društvene i međuljudske odnose. Naime, bez obzira na to koliko je visok materijalni status roditelja, to i dalje ne garantira da su njihova djeca odgovarajuće društvo za vaše dijete. Opasnost predstavlja i kada je percepcija samog sebe definirana samo materijalnim dobrima jer tada ono što dijete ima na sebi, ono što je svima vidljivo, postaje presudan razlog za njegovo dobro ili loše raspoloženje i unutrašnji doživljaj sebe.

Više o tome kako bez brenda razviti samopoštovanje u djece, saznajte OVDJE.

Fotografija: Shutterstock