Održava se 4. veljače od 17 sati na lokaciji obrta za obiteljsko čuvanje djece Tajni vrt, Pantovčak 143a (Zagreb)
Prijave se primaju do 3. veljače na mejl jelena.acman@gmail.com
Voditeljice i predavačice su Jelena Acman i Anja Filipović.
Donacija: 20 kn
Jelena Acman je magistra nastave i organizacije u osnovnoj školi te učiteljica mentorica koja ima dugogodišnje iskustvo u radu s djecom svih dobnih skupina. Licencirani je trener britanskog Relax Kids programa, praktičar terapijskih tehnika i vještina te postdoktorantica na poslijediplomskom doktorskom studiju „Cjeloživotno obrazovanje i obrazovne znanosti“ Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Napisala je i objavila niz stručnih radova vezanih za teme obrazovanja, metoda učenja i iskustvenih pedagogija. Zalaže se za pluralizam u nastavi te kao takva aktivna je članica Saveza waldorfskih institucija i inicijativa Republike Hrvatske.
Primiti i odgajati mladog čovjeka s poštovanjem i pustiti ga u život s povjerenjem temeljne su vrijednosti kojima podjednako teže i učitelji i roditelji. Kvalitetan partnerski odnos roditelja, nastavnika i pedagoških suradnika čini sigurno utočište za slobodni razvoj djeteta. Biti učitelj je moj poziv u kojem svakodnevno osjećam golemu zahvalnost, uzbuđenje i čast. Moj osobni put razvoja stremio je ka istini, slobodi mišljenja, odgovornosti, empatiji, simpatiji, razvoju socijalnih vještina i emocionalne pismenosti, vještinama kritičkog promišljanja te razvoju kompetencija. U kolikoj mjeri smo sami spremni mijenjati se i dovoditi vlastiti život u red, toliki ćemo autoritet i idol biti mlađim generacijama. Poučavati sa strašću, odgajati u ljubavi, djelovati s poštovanjem odlike su suvremenog nastavnika. Pripremiti mladu osobu da samosvjesno i odgovorno djeluje u svijetu, radeći na korist drugima te da se vješto susreće s promjenama koje joj život donosi, jedan je od najvažnijih zadataka odgoja i obrazovanja.
Anja Filipović je magistra primarnog obrazovanja koja trenutno radi u prvom razredu jedne zagrebačke osnovne škole. Pohađala je studij waldorfske pedagogije paralelno s Učiteljskim fakultetom. Na kraju trogodišnjeg studija je znala da će elemente waldorfske pedagogije koristiti u svakodnevnom radu. Smatra da je pluralizam školstva potreban kako bi svatko od nas imao pravo na izbor škole kakvu želi za sebe ili svoje dijete.
Svoj posao radi s ljubavlju i veseljem i ne bi ga nikada promijenila. Učiti glavom, srcem i rukama je moto koji ju pokreće u svakodnevnom radu s djecom. Upravo zbog toga, trudi se da nastavni sadržaji budu puni bajki, priča, slikanja, ručnog rada.. Volja za učenjem je iskra koju trebamo pažljivo čuvati da se ne ugasi.
„Odgoj je istinska umjetnost, umjetnost koja se bavi najplemenitijim materijalom na svijetu- samim čovjekom, s djetetom koje nam na tako divan način otkriva najdublje tajne.“ Rudolf Steiner
Tekst i foto: press
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano