U borbi protiv 'internetskih dijagnoza' i za što veću podršku roditeljima konferencija nudi više od 20 tema koje ih brinu i vesele.

Trudnice koje žele doznati više o pripremi za porod i dolazak bebe mogu poslušati savjete primalje, a za one kojima je beba već stigla dovodimo niz stručnjaka; od pedijatara do psihologa i logopeda.

Najtraženija radionica je ona o baby wearingu koju će voditi poznata savjetnica za nošenje Iris Božić u organizaciji brendova Ergobaby i Baby Tula, koji su postali sinonim za nošenje djece.

Obuhvatit će se i teme postporođajnih stanja, kako se vratiti u formu nakon poroda, otkuda krenuti želite li posvojiti dijete, a posjetitelji će čuti savjete i anegdote poznatih mama, među kojima su ambasadorica konferencije i sajma Mirna Medaković te Nevena Rendeli.

Konferenciji se pridružuju i Supermame, mame blogerice koje će na panelu otkriti dobre i loše strane blogosfere, a zanimljivo će biti i predavanje o tome kako uspostaviti ravnotežu između majčinstva i poslovnog života.

Roditelji će doznati i kada je vrijeme za posjet logopedu, koje su prednosti vodenih aktivnosti za djecu, ali i savjete i trikove za igru s djecom. U Westinu će biti i Udruga CRVENI NOSOVI klaunovidoktori koji redovito posjećuju bolesnu djecu u bolnicama i starije u domovima i motiviraju druge da i oni postanu Smjehonoše.

Tu je i sadržaj za najmlađe posjetitelje; meteo radionica koju će voditi RTL-ov meteorolog Nikola Vikić-Topić, radionica izrade igračaka by Kištra, pričanje priča i još mnogo toga.

Sajamski dio donosi pažljivo izabranu ponudu dječje opreme, odjeće i igračaka, ali i usluga poput profesionalnog fotografiranja kako bi najslađi trenuci bili što bolje zabilježeni. Sajam je jedinstven jer će posjetitelji prvi puta uživo na jednom mjestu moći pogledati proizvode popularnih brendova, poput Lunilou iza kojeg stoji Izabel Kovačić sa sestrom Ivanom Lučić, Lafaboo koji drži igračke vrhunskih francuskih brendova, Love my space koji nudi bajkovite dekoracije za dječju sobu, Happy Tree koji ima jedinstvenu ponudu dječjih proizvoda,  ali i omiljenih brendova koji su nastali iz kućne radinosti, poput Mom design, Kreativni kutak, Baby Leka i Shiv Shav.

Detalje o rasporedu i sadržaju konferencije i sajma posjetitelji mogu pronaći na web-stranici sajma te na Facebooku i Instagramu konferencije i sajma Sretno dijete.

Tekst i foto: press