Predstavljanje u zagrebačkoj kavani Johann Franck okupilo je više od 120 gospodarstvenika, ugostitelja i predstavnika medija, koji su prvi uživali u nezaboravnom iskustvu ispijanja ovoga posebnog izdanja espressa, a nisu ga propustili ni poznati kavoljupci Ivan Šarić i Korana Gvozdić, Antonija Stupar Jurkin te Vanda Winter.
FRANCK 125 YEARS EDITION otkriva priču o egzotičnim krajevima Latinske Amerike i Azije gdje na plantažama rastu najfinije sorte kave koje čine ovu novu kavu, pa je stoga i cijeli Johann Franck odisao posebnom atmosferom, a kroz prekrasan ambijent kojim se širio miris svježe pripremljenog espressa prisutne je vodila Mila Horvat.
Novi espresso iznova etablira Franck kao autoritet u proizvodnji kave vrhunske kvalitete, a u FRANCK 125 YEARS EDITION ugrađeno je više od stoljeća predanog rada, stručnog znanja i ulaganja u inovacije.
„Veliko nam je zadovoljstvo što uoči 125. obljetnice Francka predstavljamo još jedan vrhunski proizvod kojim obogaćujemo našu espresso ponudu. FRANCK 125 YEARS EDITION namijenjen je ugostiteljskim objektima, a ovime nastavljamo s inovacijama kao i proteklih 125 godina. Osim toga, našim partnerima u HoReCa kanalu osiguravamo kompletnu uslugu i punu podršku što nas čini pouzdanim, lojalnim i dugoročnim partnerom. Na ovaj se način razvijamo zajedno s njima predstavljajući nove trendove“, izjavio je Viktor Miljković, direktor prodaje HoReCa iz Francka.
Dokaz izvrsnosti svakoga ubranog zrna od kojeg je napravljen Franck 125 YEARS EDITION jesu prirodno prisutne arome badema uz voćne note arancina, manga i papaje. Upravo ta kompleksnost, kao i savršena uravnoteženost svih nota, uz postojanu kremastu pjenu pri vrhu šalice, pružaju jedinstven završni i dugotrajni okus.
„Vjerujem da će ljubitelji kave uživati u našem novom espressu, jednako kao što smo i mi uživali dok smo ga razvijali. Ovaj jedinstveni espresso koji danas predstavljamo dodatno potvrđuje Franck kao autoritet u proizvodnji vrhunske kave. U njega je ugrađeno više od stoljeća predanoga rada, iskustva i velikih ulaganja u znanje, stručnost i inovacije u Francku čime se, kao domaći proizvođač kave, posebno ponosimo“, rekla je Vesna Mihatov, Master Cupper iz Francka, koja potpisuje recepturu za novi espresso.
Ovom je prilikom u Johannu Francku postavljena i izložba slika s motivima kave iz različitih zemalja porijekla te rijetko viđenim, arhivskim fotografijama Frackove zagrebačke tvornice i njenoga razvoja od otvorenja 1892. godine.
U skladu s ciljevima Međunarodnog dana kave – Franck podržava male uzgajivače kave
Ujedno, u subotu, 1. listopada, u povodu Međunarodnog dana kave, kavoljupce u Johannu Francku očekuju sve vrste kave po promotivnim cijenama uz gratis stickove mljevene Franck Creme.
Međunarodni dan kave ima za cilj podizanje svijesti javnosti o važnosti osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi koje im omogućuju povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta.
Kao domaći proizvođač kave, Franck podržava realizaciju ovih ciljeva kroz društvo International Coffee Partners čiji je punopravni član od 2014. godine. Na taj način aktivno sudjeluje u provedbi inovativnih razvojnih projekata s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima kave. Više na: www.coffee-partners.org/ Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano