„Osluškivali smo, pratili komentare naših korisnika i izradili novu web-stranicu koja dizajnom, funkcionalnošću i lakoćom korištenja prati posljednje trendove na webu.Oglase je moguće predati besplatno u većini rubrika Oglasnika, pa tako i u rubrici Nekretnine - što uključuje iznajmljivanje, unajmljivanje, prodaju i potražnju nekretnina.“ - rekao je Željko Hudoletnjak, direktor Oglasnik d.o.o.
Tvrtka Oglasnik koja je nastala prije 28 godina, otisnula se kao istinski inovator na tržištu oglašavanja, te je Oglasnik postao sinonim za bilo kakav oblik kupnje odnosno prodaje. Generacije su rasle uz njega, a sada je pravo vrijeme da se korisnicima pruži još kvalitetnija i jednostavnija usluga, jer u životu najbolje stvari su besplatne.
U rubrici s nekretninama trenutno se nalazi više od 154.000 oglasa, a Oglasnik je jedini oglasni medij s tolikim brojem oglasa koji nudi besplatnu uslugu oglašavanja nekretnina. Korisnik ne mora više brinuti o stanju na svom računu niti o broju predanih oglasa, dovoljno je samo obaviti registraciju i početi objavljivati oglase.
Oglasnikova velika prednost leži u činjenici da je jedini nacionalni oglasnik, koji osim web platforme izlazi i u tiskanom izdanju te omogućava doseg i do kupaca koji ne koriste internet ili jednostavno - vole pročitati novine.
Tekst i foto: promo
Marijana Mikulić: Naš školski i odgojni sustav u potpunosti je neprijateljski posložen prema svima koji su drugačiji
10 citata Anne Frank koje svaka djevojčica treba pročitati
Mama pokazala kontroverzni trik kojim potiče dijete na kućanske poslove: Mnogim roditeljima ne sviđa se ideja
Odrasli su skupa, imaju iste roditelje: Zašto braća i sestre imaju drugačiji doživljaj djetinjstva?
Serija 'Adolescencija' šokirala svijet: Otkrila tajno značenje popularnih emotikona, ali i novih izraza