„Osluškivali smo, pratili komentare naših korisnika i izradili novu web-stranicu koja dizajnom, funkcionalnošću i lakoćom korištenja prati posljednje trendove na webu.Oglase je moguće predati besplatno u većini rubrika Oglasnika, pa tako i u rubrici Nekretnine - što uključuje iznajmljivanje, unajmljivanje, prodaju i potražnju nekretnina.“ - rekao je Željko Hudoletnjak, direktor Oglasnik d.o.o.
Tvrtka Oglasnik koja je nastala prije 28 godina, otisnula se kao istinski inovator na tržištu oglašavanja, te je Oglasnik postao sinonim za bilo kakav oblik kupnje odnosno prodaje. Generacije su rasle uz njega, a sada je pravo vrijeme da se korisnicima pruži još kvalitetnija i jednostavnija usluga, jer u životu najbolje stvari su besplatne.
U rubrici s nekretninama trenutno se nalazi više od 154.000 oglasa, a Oglasnik je jedini oglasni medij s tolikim brojem oglasa koji nudi besplatnu uslugu oglašavanja nekretnina. Korisnik ne mora više brinuti o stanju na svom računu niti o broju predanih oglasa, dovoljno je samo obaviti registraciju i početi objavljivati oglase.
Oglasnikova velika prednost leži u činjenici da je jedini nacionalni oglasnik, koji osim web platforme izlazi i u tiskanom izdanju te omogućava doseg i do kupaca koji ne koriste internet ili jednostavno - vole pročitati novine.
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Zašto imamo mamine sinove i tatine princeze?
Postavite djetetu jedno pitanje i provjerite kakav ste roditelj
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'