Pomičući granice načina na koji možemo iskazati nježnost, Milka je osmislila akciju pod nazivom "Posljednja kockica". Akcija je jednostavna, u promotivnim pakiranjima se nalazi jedna kockica manje, jedna kockica koju će kupac namijeniti nekome prema kome ima dovoljno jake emocije, nekome zbog koga bi se rado odrekao tog posljednjeg, posebnog trenutka uživanja u Milka čokoladi.
Promotivni kôd koji se nalazi unutar pakiranja, potrebno je ukucati na stranici http://www.posljednjakockica.hr, upisati ime i adresu osobe kojoj se posljednja kockica šalje i posebni Milka tim će je isporučiti na pravu adresu. Također, moguće je poslati i virtualnu poruku nježnosti te svojoj dragoj osobi dati do znanja koliko vam znači.
Na Milka Facebook stranici (www.facebook.com/milkahr) mnogi su već rekli zbog koga bi se rado odrekli posljednje kockice uživanja u omiljenome Milka zadovoljstvu.
A vi?Kome ćete vi pokloniti posljednju kockicu Milka čokolade?
Tekst i foto: promo
Treba li u bebinu hranu dodavati sol i šećer? Pedijatrica savjetuje što kad beba odbija namirnice
Dr. Rajović otkrio koji su školski predmeti najvažniji za djecu: Razvoj potiče i aktivnost koje se mnogi srame
Evo što trebate znati ako vaše dijete želi obojiti kosu
15 fotografija slavnih roditelja koji ljube svoju djecu u usta
Oprez, roditelji! Ovo su teške posljedice djece koja se osjećaju kao 'gubitnički brat ili sestra'