Pomičući granice načina na koji možemo iskazati nježnost, Milka je osmislila akciju pod nazivom "Posljednja kockica". Akcija je jednostavna, u promotivnim pakiranjima se nalazi jedna kockica manje, jedna kockica koju će kupac namijeniti nekome prema kome ima dovoljno jake emocije, nekome zbog koga bi se rado odrekao tog posljednjeg, posebnog trenutka uživanja u Milka čokoladi.
Promotivni kôd koji se nalazi unutar pakiranja, potrebno je ukucati na stranici http://www.posljednjakockica.hr, upisati ime i adresu osobe kojoj se posljednja kockica šalje i posebni Milka tim će je isporučiti na pravu adresu. Također, moguće je poslati i virtualnu poruku nježnosti te svojoj dragoj osobi dati do znanja koliko vam znači.
Na Milka Facebook stranici (www.facebook.com/milkahr) mnogi su već rekli zbog koga bi se rado odrekli posljednje kockice uživanja u omiljenome Milka zadovoljstvu.
A vi?Kome ćete vi pokloniti posljednju kockicu Milka čokolade?
Tekst i foto: promo
Mama pokazala kontroverzni trik kojim potiče dijete na kućanske poslove: Mnogim roditeljima ne sviđa se ideja
Odrasli su skupa, imaju iste roditelje: Zašto braća i sestre imaju drugačiji doživljaj djetinjstva?
Serija 'Adolescencija' šokirala svijet: Otkrila tajno značenje popularnih emotikona, ali i novih izraza
7 japanskih tehnika za brzo učenje: Zbog ovih jednostavnih trikova njihovi učenici su među najboljima
Odnos s majkom oblikuje sve naše kasnije odnose u životu: Psihologinja otkriva tipove privrženosti