Pomičući granice načina na koji možemo iskazati nježnost, Milka je osmislila akciju pod nazivom "Posljednja kockica". Akcija je jednostavna, u promotivnim pakiranjima se nalazi jedna kockica manje, jedna kockica koju će kupac namijeniti nekome prema kome ima dovoljno jake emocije, nekome zbog koga bi se rado odrekao tog posljednjeg, posebnog trenutka uživanja u Milka čokoladi.
Promotivni kôd koji se nalazi unutar pakiranja, potrebno je ukucati na stranici http://www.posljednjakockica.hr, upisati ime i adresu osobe kojoj se posljednja kockica šalje i posebni Milka tim će je isporučiti na pravu adresu. Također, moguće je poslati i virtualnu poruku nježnosti te svojoj dragoj osobi dati do znanja koliko vam znači.
Na Milka Facebook stranici (www.facebook.com/milkahr) mnogi su već rekli zbog koga bi se rado odrekli posljednje kockice uživanja u omiljenome Milka zadovoljstvu.
A vi?Kome ćete vi pokloniti posljednju kockicu Milka čokolade?
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Koji kućanski poslovi su primjereni dobi djeteta? Već s 18 mjeseci mogu imati male obveze
U susjedstvu hara virus koji ide na pluća: Dječja infektologinja objašnjava koji su simptomi i za koga je najopasniji
U Kaštelima dječak ubo vršnjaka škarama u prsa: Majka jednog uputila emotivan apel
Ignorira vas, ne želi fizički kontakt... Ovo su znakovi da dijete razvija izbjegavajući stil privrženosti