Tide je omogućio da se djeca neometano igraju oslobađajući njihove mame briga o njezi odjeće jer osigurava iznimnu bjelinu u samo jednom pranju. Uz to, Tide je ovoga ljeta otišao korak dalje. Za stotinu najsretnijih u nagradnoj igri 'Schooliraj se uz Tide' pripremio je školske knjige, pribor i torbe iz lanca knjižara 'Algoritam Profil Mozaik' u ukupnoj vrijednosti od 100 tisuća kuna kako bi početak školske godine bio što jednostavniji za djecu i njihove obitelji.

Uoči početka nagradne igre 'Schooliraj se uz Tide' koja će do 15. kolovoza 2014. trajati u svim većim trgovačkim lancima, Ivana Husar Mlinac se u zagrebačkom parku Maksimir susrela s malenim sportašima i pridružila im se u jednostavnim igrama na otvorenom.

schooliraj-se-i-ti-uz-tide

- U slalomu koji svakodnevno vozim usklađujući privatne i poslovne obaveze, poput gotovo svake

mame, dogodi mi se da nemam vremena koliko bih željela za kvalitetan boravak na čistom zraku. Ne

opterećujem se mislima kako će se moja ili odjeća moje djece toliko uprljati da će postati neiskoristiva. Koristim Tide koji osigurava iznimnu bjelinu u samo jednom pranju. U igri s mališanima prisjetila sam se utrkivanja skakanjem u vrećama, badmintona, potezanja užeta... Drago mi je da se djeca nisu suzdržavala od valjanja po travi i pozivam sve da izađu iz svojih domova na otvoreno, da se druže, pričaju i budu aktivni. Uskoro će ponovno krenuti školske obaveze kada će i vremena s najdražima biti manje  – izjavila je Ivana Husar Mlinac.

schooliraj-se-i-ti-uz-tide

Kako bi ljetne brige oko nabavke školskih knjiga, pribora i torbi prošle što jednostavnije Tide poziva

sve da se uključe u nagradnu igru 'Schooliraj se uz Tide': "S obzirom na to da mnoge krajem ljeta očekuje nabava školskih potrepština, Tide će stotinu najsretnijih nagraditi poklon bonovima u vrijednosti od tisuću kuna koji će se moći iskoristiti u lancu knjižara 'Algoritam Profil Mozaik'. Vrijedne nagrade moguće je osvojiti do 15. kolovoza već jednom kupovinom Tidea u količini dostatnoj za 20 pranja. Pravila nagradne igre i objavu dobitnika pratite na www.mpg.hr – izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble.

Foto: Promo