Suradnja koja je započeta u ožujku ove godine nastavlja se drugom fazom koja počinje s početkom nove školske godine, a posvećena je temi cyberbullinga, odnosno nasilja na internetu. Rizici od  cyberbullinga eksponencijalno su se povećali od početka pandemije radi sve većeg korištenja digitalnih platformi od strane djece i tinejdžera, kako u osobne, tako i u obrazovne svrhe. BIPA i udruga „kako si?“ pripremili su e-knjižicu sa savjetima što učiniti ako roditelji ili nastavnici sumnjaju da je dijete žrtva cyberbullyinga i kome se obratiti za pomoć. E-knjižica je dostupna na https://www.bipa.hr/prekrasna-iznutra.
bipa-donirala-25-000-kn-udruzi-kako-si

„Ponosni smo jer možemo podržati rad udruge koja se bavi brigom o psihičkom zdravlju, što smatramo iznimno važnim u razdoblju kada smo izloženi svakodnevnoj nesigurnosti. Želimo osvijestiti što veći broj ljudi o važnosti vlastitog mentalnog zdravlja i dati im alat za suočavanje s problemima uz pomoć besplatnog psihološkog e-savjetovanja koje je dostupno svima. Tijekom kampanje #PrekrasnaIznutra pokušat ćemo smanjiti stigmatizaciju raznih poteškoća s kojima se susreću i djeca i odrasli, uz pomoć stručnog vodstva psihologa iz udruge „kako si?“ istaknula je Tina Jurjević, operativna direktorica BIPE.

bipa-donirala-25-000-kn-udruzi-kako-si

„Sredstva koja je osigurala BIPA biti će namijenjena daljnjoj edukaciji naših korisnika, omogućit će stručna usavršavanja za savjetovatelje, organizaciju projekata i javnih događaja s ciljem pomoći korisnicima besplatne psihološke pomoći. Iznimno smo zahvalni BIPI što je prepoznala naše napore i važnost mentalnog zdravlja i nadamo se nastavku suradnje u budućnosti.“– izjavila je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge.

Lanac drogerija BIPA dio je međunarodne REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 129 poslovnica i trenutno zapošljava preko 800 zaposlenika.Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. Najveća snaga BIPE su inovacije, a upravo je iz toga nastala nova, drugačija i još neviđena platforma na hrvatskom tržištu - BIPA Backstage.  Platforma je to koja spaja ljepotu i dobru zabavu te uz profesionalni make-up i manikuru nudi raznovrsne edukacije, predavanja i radionice. U prvih godinu dana svog postojanja BIPA Backstage se etablirao kao mjesto vrhunske usluge po pristupačnoj cijeni; luksuz koji svaka žena sebi može i treba priuštiti. Srž BIPA Backstagea čini tim educiranih vizažistica s dugogodišnjim iskustvom u svijetu ljepote koji je spreman na sve izazove. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.
bipa-donirala-25-000-kn-udruzi-kako-si

Tekst: Promo

Foto: Promo