Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen eminentni kinematograf Linus Sandgren, dok je zadaća velikana Justina Hurwitza bila glazba za ovu kampanju. Radi se o oskarovcima svjetskog glasa čiji su prepoznati radovi poput filma La La Land, First Man ili Whiplash pomicali ljestvice i standarde Hollywooda. Kampanju također prate i vrhunski foto i video materijali za koje je bio zadužen Lachlan Bailey, inače australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralph Laurena, Emporio Armanija ili Jimmy Chooa.
Za mene je kava više od pića
Dobitnik Oscara istinsko uživanje u šalici kave povezuje s europskim načinom života koji ga inspirira. “Za mene je kava više od pića. To je ritual koji nam omogućuje da zastanemo i stvorimo trenutak u kojem možemo istinski uživati. Ova kvaliteta, koju većina Europljana zna, također me inspirira ”, opisuje Brad Pitt koji ne može zamisliti savršen dan bez najmanje tri šalice svog omiljenog cappuccina. „Moj jutarnji ritual, koji popodne nadograđujem dodatnom šalicom espressa.“ Harmonija, kvaliteta i elegancija kvalitete su brenda, zbog kojih je Brad Pitt vidio uspješno partnerstvo s brendom De'Longhi. “Sada još više cijenim njihov osjećaj za detalje. Tipičan talijanski dizajn i pažnja koju posvećuju osmišljavanju proizvoda za one koji će ih koristiti. Detalji koji na prvi pogled možda nisu očiti, ali na kraju imaju velik utjecaj na naše živote. ”
Uđite u snimanje iza kulisa s poznatim glumcem
Uz slavnog glumca i redatelja, svoj pečat kampanji dodala su još dva dobitnika Oscara, snimatelj Linus Sandgren i skladatelj Justin Hurwitz koji su inspiraciju za izvornu glazbenu pratnju crpili iz redateljeve ideje i Bradova neusporedivog šarma. Video vodi gledatelje iza kulisa Bradove svakodnevice, od kupnje zrna kave do vožnje ulicama Los Angelesa na svom motoru i kratkog zaustavljanja na benzinskoj postaji. Radnja opisuje trenutke kojima se većina nas veseli - dolazak kući i konačno opuštanje uz odličnu kavu.
Cilj kampanje je podići svijest o onom savršenom trenutku u kojem svi uživamo prilikom ispijanja našeg najdražeg napitka, koji nam svakodnevno daje snagu za sve izazove koji su pred nama – kave. Prigodno nazvan „Perfetto moment“, uistinu dočarava onaj savršen trenutak kada se možemo opustiti te uživati u okusu, mirisu i aromi ovog napitka koji ima blagotvorni učinak na organizam i život.
Tekst: Promo
Foto: Promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano