Tko smo mi?
Tvrtka Adria Media Zagreb d.o.o. svakodnevno radi na razvoju svojih brendova imajući u vidu neprestane promjene tržišta u svim područjima ljudskih interesa, a sve radi zadovoljstva milijuna naših korisnika.
Bilo
da je riječ o tiskanim izdanjima, internetskim portalima, mobilnim aplikacijama
ili eventima, misija nam je pratiti trendove, osluškivati promjene i neprestano
ulagati u zaposlenike koji su ključ našeg uspješnog poslovanja više od jednog
Naš je
uspjeh, između ostalog, zasnovan na kvalitetama i entuzijazmu naših
zaposlenika. Cilj nam je nastaviti zapošljavati i razvijati izvrsne ljude, a od
budućih zaposlenika očekujemo vrhunsku stručnost, kreativnost i spremnost za
Što nudimo?
Od Vas ponajprije očekujemo profesionalnost u kombinaciji s naglašenom fleksibilnošću, kao i sposobnost da u kreativnoj atmosferi zadržite visok stupanj motiviranosti, odgovornosti te orijentiranost na kontinuirano unapređenje poslovanja i kvalitete naših proizvoda.
Nudimo
rad u opuštenom i ambicioznom okruženju. Kao dio našeg tima imat ćete
Nudimo
vam i prilike za usavršavanje, kao i pristup znanjima i iskustvima jedne od
Što očekujemo?
Osobu koja će provoditi sve aktivnosti vezane uz razvoj i promociju branda te sudjelovati u predlaganju strategije branda, usko surađivati s prodajom kako bi se pratilo ostvarivanje prodajnih planova te kontrola troškova i osiguravanje optimalnog povrata ulaganja unutar dozvoljenog budžeta. Očekujemo samostalnost u radu, minimalno tri godine iskustva na sličnim pozicijama, poznavanje marketinških alata i tehnika, dobru suradnju sa svim odjelima unutar kuće te razumijevanje klijenta i njihovih potreba.
Kako se prijaviti?
Ako ste zainteresirani, pošaljite nam svoj CV i portfolio najkasnije do 13. prosinca 2020. na posao@adriamedia.hr. Prijave će biti razmatrane u potpunoj povjerljivosti. Kontaktirani će biti samo kandidati koji uđu u uži izbor. Sretno!
10 citata Anne Frank koje svaka djevojčica treba pročitati
Mama pokazala kontroverzni trik kojim potiče dijete na kućanske poslove: Mnogim roditeljima ne sviđa se ideja
Odrasli su skupa, imaju iste roditelje: Zašto braća i sestre imaju drugačiji doživljaj djetinjstva?
Serija 'Adolescencija' šokirala svijet: Otkrila tajno značenje popularnih emotikona, ali i novih izraza
7 japanskih tehnika za brzo učenje: Zbog ovih jednostavnih trikova njihovi učenici su među najboljima