Globalni lider u proizvodnji sportske odjeće i obuće za fitnes, lansirao je slojevitu kampanju slaveći žene koje su doprinijele pozitivnim promjenama u svijetu, svaka na svoj jedinstveni način. Ova kampanja najnovija je etapa u razvoju Reebokovog načela „BeMoreHuman“ koja potiče ljude da budu svoja najbolja verzija u tjelesnom, mentalnom i društvenom smislu.
Glavne protagonistice u kampanji Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel i Katrin Davidsdottir - istaknute su umjetnice i sportašice koje progovaraju o vlastitim postignućima i uspjesima te savladavanju svih prepreka kako bi postale najbolja verzija sebe. Ovoj koaliciji snažnih žena u kampanji su se pridružile i utemeljiteljice raznih ženskih organizacija koje i same pomiču granice i ohrabruju druge žene - Reese Scott, osnivačica Women’s World of Boxing; Shannon Kim Wagner, osnivačica Women’s Strength Coalition, Jenny Gaither, osnivačica i izvršna direktorica Movemeant Foundation i Yelda Ali, osnivačica Camel Assembly.
Ovom kampanjom Reebok nije fokusiran samo na svoje nasljeđe - biti brend usmjeren isključivo prema ženama, nego što je znatno važnije, želi slaviti jake žene koje svojim snažnim porukama inspiriraju druge na djelovanje i to upravo danas kada je najpotrebnije.
Najnovijom kampanjom Reebok posebno podržava dvije organizacije - Movemeant Foundation i The Women’s Strength Coalition. Reebok je u tu svrhu lansirao 10 limitiranih različitih majica, a svaka od njih nosi inspirativnu poruku svake od snažnih žena iz kampanje. Od 15. srpnja do 31. prosinca, odnosno do isteka zaliha, Reebok će donirati 100%-tni iznos od prodaje ovim dvjema organizacijama u jednakom iznosu.
Više o kampanji te kako se pridružiti i podržati inicijativu, saznajte na ovoj poveznici.
Svi koji žele podržati ili sudjelovati u akciji ‘Donate in Sweat,’ putem svojih društvenih mreža na Instagramu ili Twitteru mogu tagati vlastitu fotografiju kako vježbaju, a sve detalje možete pronaći na Reebok.com.
Reebok u svojim kampanjama dugo surađuje s nizom kreativnih partnera kao što su Venables Bell & Partners iz San Francisca - voditelj ove kampanje i Roundhouse iz Poirtlanda. „Od samog početka suradnje s Reebokom znamo da je ovaj brend duboko posvećen ohrabrivanju žena te da kroz načelo #BeMoreHuman snažno ističe važnost prepoznavanja pravog trenutka u slavljenju žena koje stvaraju pozitivne promjene kako za sebe, tako i za svijet koji ih okružuje.„ - izjavio je Will McGinness, izvršni i kreativni direktor Venables Bell & Partners.
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano