Trgovački lanac Lidl Hrvatska započeo je suradnju s još pet domaćih dobavljača, a sve u sklopu projekta "Okusi svoj zavičaj", započetim 2016. godine s Hrvatskom gospodarskom komorom kada smo projekt započeli sa 16 OPG-ova i njihovih 50-ak proizvoda iz asortimana voća i povrća. Lidlov brend „Okusi svoj zavičaj“ trenutno broji 90-ak proizvoda od ukupno 35 hrvatskih OPG-ova i malih proizvođača. Od četvrtka, 22. ožujka, Lidlova će ponuda biti proširena akcijskom ponudom Okusi svoj zavičaj, pa će se tako na policama svih Lidlovih trgovina naći 9 novih proizvoda vrhunske kvalitete po odličnim cijenama.
Pašteta od boškarina, češnjovka, kozji sir iz mišine, vina škrlet i Crljenak, torte od oraha i čokolade, breskvice te prirodna deo krema – ovih 9 novih proizvoda moći će se od 22. ožujka pronaći u Lidlovim trgovinama. Riječ je o nastavku projekta „Okusi svoj zavičaj“ kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i time dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
Podsjetimo, ova priča počela je 2013. godine kada je Lidl lansirao brend „Okusi zavičaja“, pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ova inicijativa nastavljena je 2016. projektom „Okusi svoj zavičaj“, koji je putem javnog natječaja odabrao 16 domaćih malih proizvođača voća i povrća diljem Hrvatske i omogućio im da 50-ak svojih proizvoda plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti snažno podupirati domaće male dobavljače, kontinuirano radeći na ponudi raznovrsnih proizvoda iz svih hrvatskih regija te redovito nadopunjujući asortiman novitetima u svakoj sljedećoj akcijskoj ponudi.
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano