Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VIDEO Trening za prvo tromjesečje trudnoće: testirajte trbušne mišiće!

Prošli tjedan krenuli smo s vježbanja za trudnice uz mag. kineziologa Lanu Novotu. Lana će u ovotjednom videu demonstrirati vježbe za sam početak trudnoće (otprilike 8. tjedan), no vježbati mogu i svi koji imaju problema s leđima, ...

vježbanje u trudnoći

Od prvog dana trudnoće trebali bi se početi pripremati ono što vas očekuje u nadolazećem razdoblju, a to promjene unutar zdjelice, gdje pojedine veze postaju mekše i fleksibilnije zbog čega dolazi do nestabilnosti zdjelice, a - u slučaju lošije posture - zbog toga postoji mogućnost pojave bolova u donjem
dijelu leđa. Kako biste prevenirali ili ublažili te bolove potrebno je jačati mišićje gluteusa (stražnjice), stražnje lože i aduktora (unutarnja strana bedra). Zglobovi postaju mobilniji, tako da je potrebno izbjegavati
pretjerano istezanje da ne bi došlo do istegnuća. Zbog rasta grudi, ali i zbog kasnijeg nošenja djeteta i dojenja potrebno je krenuti s jačanjem srednjeg dijela leđa da bi osigurali stabilnost lopatica i spriječili bolove u tom dijelu tijela, vratu i ramenima. Možete uvesti i Kegelove vježbe kojima ćete ojačati mišiće zdjeličnog dna što će doprinijeti lakšem podnošenju trudnoće i sprečavanje pojave inkontinencije.

4 video treninga za prvo tromjesečje trudnoće: zašto je baš tada važno vježbati?
Izvor: Youtube

Tekst i video: Lana Novota
Fotografija: Shutterstock

Najnovije

Najpopularnije