Kožna barijera beba je do 30% tanja nego kod odraslih, što znači da može izgubiti vlagu dvostruko brže i stoga može biti osjetljiva, a to konkretno znači i sklonija peckanju, crvenilu i iritaciji (najčešće od stolice i urina, zbog čega je pelenski osip i tako česta pojava). Sve to, dakako, može bebu učiniti nervoznom. Njega bebine kože zahtjeva puno nježnosti. Osnovno je pravilo da pelensku regiju, koja je najosjetljivija, čistite laganim pokretima, bez trljanja, koristeći samo nježne proizvode, tj. one koji su ciljano namijenjeni bebama. Dakle, poenta je, što je proizvod prirodniji, to je bolji za kožu beba. A to, između ostalog, znači i da je bez mirisa. Da, mnogi vole mirise i radije će odabrati one proizvode čiji ih miris privlači, ali oni – ma koliko su ugodni za nosnicu – nisu dio priče o prirodnoj njezi i održivosti.
Nove Violeta Double Care maramice bez parfema možda ne mirišu kako smo naviknuli, no baš su zbog toga maksimalno sigurne za korištenje. Ekstrakt bambusa okosnica je losiona ovih maramica čiji se benefiti kriju u bogatstvu važnog prirodnog minerala - silicijevog dioksida, tzv.“silica”. Prirodna silica pomaže koži održati stabilnost vezivnog tkiva, a uz to ima protuupalno djelovanje. Ove perfume-free maramice napravljene su od 100% plastic free materijala koji je biorazgradiv i ne sadrži kemijske dodatke koji usporavaju biorazgradnju. Viskozna vlakna od kojih su izrađene nove Violeta baby maramice bez plastike su dobivena od prirodnih biljaka. To znači da, kad bacimo ovu maramicu, ista će se potpuno razgraditi, za razliku od plastike koja ostaje kao takva milijunima godina. Violeta Double Care plastic-free maramice možete prepoznati po zelenoj oznaci – BIORAZGRADIVO – te, koristeći ih, i sami možemo postati dio održivog pokreta.
Naše bebe zasigurno ne mare za to hoće li njihova guza mirisati na cvjetne livade; njima je najvažnije da se osjećaju ugodno u svojoj koži. Proizvodi s jakim parfemima, osobito oni koji nisu dermatološki testirani, agresivni su za nježnu bebinu kožu. Proizvodi bez mirisa, koji su posljednje vrijeme sve popularniji, nisu tek prolazni trend. Oni su produkt osviještenosti o važnosti odabira zdravih, ali i ekološki prihvatljivih 'opcija' u svim segmentima života. 'Bez mirisa' i 'plastic free' definitivno su najpopularniji hashtagovi modernih roditelja, svjesnih da promjene počinju u svakome od nas. Svi oni svjesno biraju održive proizvode s malim utjecajem na okoliš, baš kakve su i Violeta Double Care maramice bez parfema, novi hit-proizvod među mamama.
*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Violeta.
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Postavite djetetu jedno pitanje i provjerite kakav ste roditelj
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke