Dvije od tri majke (ili njih 61%) imaju manje od sat vremena za svoje osnovne potrebe, a čak i kad uspiju odvojiti vrijeme za sebe često se osjećaju krivima zbog toga. Gotovo polovica njih ili 44% majki pod pritiskom su da moraju "napraviti sve same”. Istodobno, pokazalo je istraživanje Philips Avent-a, majke vjeruju da najbolje brinu o svojim bebama kada brinu i o sebi – i da je vrijeme da se slome društveni pritisci koji ih tjeraju da budu 'savršeni' roditelji. Kao odgovor na istraživanje koje su proveli na uzorku od 12.000 majki djece mlađe od tri godine, Royal Philips, globalni lider u zdravstvenoj tehnologiji, pokrenuo je #ShareTheCare pokret kojim poziva obitelji, prijatelje i zajednice da pomognu majkama u dijeljenju brige o bebi, kako bi, malo za promjenu, mogle prioritizirati svoje blagostanje i samobrigu.
Majke su pod većim pritiskom nego prije deset godina
Pokret Philips Avent dolazi u trenutku kada majkama treba podrška njihovih bližnjih više nego ikad jer istraživanje otkriva da 74% majki vjeruju da su društveni pritisci i očekivanja od njih porasli u posljednjih 10 godina. I većina društva (88% ljudi ) prepoznaje da majke žrtvuju svoje osobno zdravlje i blagostanje kako bi brinule o bebi. Tako je 74% majki reklo da su, otkad su postale majke, anksioznije nego prije trudnoće.
Nedostatak sna ima veliki utjecaj – majke traže podršku
Nedostatak sna ima značajnu ulogu u tome kako se majke danas osjećaju, a više od polovice njih (51%) njih kažu da ih nedostatak sna stavlja pod još veći pritisak. Gotovo četvrtina (23%) žena iz ispitivanja reklo je da gubi tri sata ili više sna svake noći. Majke (66%) žele da im partneri pomognu u brizi o bebi. Gotovo polovica (44%) želi da im i bake i djedovi pomognu. Međutim, društvo nije dovoljno spremno, jer se trećina ljudi (38%) ustručava pružiti pomoći, jer se boji da neće brinuti o bebi onako kako to majke očekuju.
S obzirom na rezultate istraživanja, Philips Avent će kroz #ShareTheCare pokret intenzivno raditi na podizanju svijesti i ohrabrenju obitelji, prijatelja i šire mreže podrške da se uključe – bilo preuzimanjem noćne smjene ili dijeljenjem obveza oko hranjenja bebe. Philips Avent lani je proslavio 40. rođendan upravo s misijom poboljšanja zdravlja i blagostanja majki, a onda i beba i cijele obitelji. Cilj je ohrabriti žene da preuzmu kontrolu nad svojim roditeljstvom – kroz razdoblje začeća, trudnoće i postporođajni period, a Philips Avent asortimanom proizvoda savršen je saveznik jer omogućava svim članovima obitelji da se s lakoćom uključe i podijele brigu o bebi.
Više o pokretu #ShareTheCare saznajte na Philips Avent web stranici ili kliknite na njihove društvene mreže Instagram i Facebook.
*promo