Već u drugom satu crowdfunding kampanje »Ku-kuc! Priča je unutra« prikupljena je polovina potrebnih sredstava za pokretanje proizvodnje kreativnog rješenja namijenjenoga djeci i odraslima koje u središte stavlja dječju priču. Tako je zaživjela ideja socijalnog poduzetništva Centra za psihološku podršku i razvoj »Pričaj mi« te prve »Ku-kuc« kutije odlaze u zagrebačke bolnice i domove.
Cilj kampanje grupnog financiranja, započete u ponedjeljak 24. travnja preko Indiegogo platforme na linku http://igg.me/at/Ku-Kuc, jest prikupiti 63 tisuće kuna kako bi didaktičko pomagalo prvo takve vrste u Hrvatskoj došlo u što više bolnica, dječjih i obiteljskih domova.
Koristeći problemske priče i druge materijale kutija daje niz poticajnih prijedloga za kvalitetno provođenje zajedničkog vremena djece i odraslih, komunikaciju, kreativnost, učenje. Za tu su ideju bile nagrađene za najbolji projekt socijalnog poduzetništva u Hrvatskoj u 2016. godini, a uvršten je i u godišnji pregled dobrih primjera inovacija projekta Jadranske regije PACINNO.
Kampanja grupnog financiranja traje do 14. svibnja te ima humanitarnu dimenziju, jer je 10% iznosa svake uplate usmjereno na razvoj i širenje volonterskog projekta uprizorenja priča na dječjim bolničkim odjelima triju zagrebačkih bolnica.
I mi na ovaj način želimo pružiti podršku cijeloj kampanji i već sad se veselimo njenom uspjehu!
Tekst i foto: press
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Koji kućanski poslovi su primjereni dobi djeteta? Već s 18 mjeseci mogu imati male obveze
U susjedstvu hara virus koji ide na pluća: Dječja infektologinja objašnjava koji su simptomi i za koga je najopasniji
U Kaštelima dječak ubo vršnjaka škarama u prsa: Majka jednog uputila emotivan apel
Ignorira vas, ne želi fizički kontakt... Ovo su znakovi da dijete razvija izbjegavajući stil privrženosti