Već u drugom satu crowdfunding kampanje »Ku-kuc! Priča je unutra« prikupljena je polovina potrebnih sredstava za pokretanje proizvodnje kreativnog rješenja namijenjenoga djeci i odraslima koje u središte stavlja dječju priču. Tako je zaživjela ideja socijalnog poduzetništva Centra za psihološku podršku i razvoj »Pričaj mi« te prve »Ku-kuc« kutije odlaze u zagrebačke bolnice i domove.
Cilj kampanje grupnog financiranja, započete u ponedjeljak 24. travnja preko Indiegogo platforme na linku http://igg.me/at/Ku-Kuc, jest prikupiti 63 tisuće kuna kako bi didaktičko pomagalo prvo takve vrste u Hrvatskoj došlo u što više bolnica, dječjih i obiteljskih domova.
Koristeći problemske priče i druge materijale kutija daje niz poticajnih prijedloga za kvalitetno provođenje zajedničkog vremena djece i odraslih, komunikaciju, kreativnost, učenje. Za tu su ideju bile nagrađene za najbolji projekt socijalnog poduzetništva u Hrvatskoj u 2016. godini, a uvršten je i u godišnji pregled dobrih primjera inovacija projekta Jadranske regije PACINNO.
Kampanja grupnog financiranja traje do 14. svibnja te ima humanitarnu dimenziju, jer je 10% iznosa svake uplate usmjereno na razvoj i širenje volonterskog projekta uprizorenja priča na dječjim bolničkim odjelima triju zagrebačkih bolnica.
I mi na ovaj način želimo pružiti podršku cijeloj kampanji i već sad se veselimo njenom uspjehu!
Tekst i foto: press
3 pravila odgoja Jordana Petersona: "Vodite računa što radite, a ne što pričate"
6 ključnih pravila danskog odgoja: Nema ultimatuma, djeca se igraju sama, a ovo ih uče od prvog dana
Nakon smrti djeteta od posljedica 'obične gripe' infektologinja iz Zarazne upozorava: Necijepljenje nije opcija
Ako ne volite matematiku ili se mučite s brojevima, ovako će to utjecati na vašu djecu
Tko je djevojčica koja je pjevala na inauguraciji? Pozvao ju je predsjednik Milanović