Već u drugom satu crowdfunding kampanje »Ku-kuc! Priča je unutra« prikupljena je polovina potrebnih sredstava za pokretanje proizvodnje kreativnog rješenja namijenjenoga djeci i odraslima koje u središte stavlja dječju priču. Tako je zaživjela ideja socijalnog poduzetništva Centra za psihološku podršku i razvoj »Pričaj mi« te prve »Ku-kuc« kutije odlaze u zagrebačke bolnice i domove.
Cilj kampanje grupnog financiranja, započete u ponedjeljak 24. travnja preko Indiegogo platforme na linku http://igg.me/at/Ku-Kuc, jest prikupiti 63 tisuće kuna kako bi didaktičko pomagalo prvo takve vrste u Hrvatskoj došlo u što više bolnica, dječjih i obiteljskih domova.
Koristeći problemske priče i druge materijale kutija daje niz poticajnih prijedloga za kvalitetno provođenje zajedničkog vremena djece i odraslih, komunikaciju, kreativnost, učenje. Za tu su ideju bile nagrađene za najbolji projekt socijalnog poduzetništva u Hrvatskoj u 2016. godini, a uvršten je i u godišnji pregled dobrih primjera inovacija projekta Jadranske regije PACINNO.
Kampanja grupnog financiranja traje do 14. svibnja te ima humanitarnu dimenziju, jer je 10% iznosa svake uplate usmjereno na razvoj i širenje volonterskog projekta uprizorenja priča na dječjim bolničkim odjelima triju zagrebačkih bolnica.
I mi na ovaj način želimo pružiti podršku cijeloj kampanji i već sad se veselimo njenom uspjehu!
Tekst i foto: press
'Djeca trebaju dezodorans i grudnjak ranije nego što mislite': Bivša učiteljica otkrila što svaki roditelj treba znati
Ključ odgoja sretne djece: Roditeljima se ne sviđa, ali je najučinkovitiji, kaže cijenjena dječja psihologinja
Otkriven spol bebe koju čeka mama Peppe Pig
10 starih pravila koja su djecu činila otpornijom: Pomaganje u kući od malih nogu
Recenzija filma Minecraft: Za dječju kreativnost bolja je videoigra