20-tak djevojčica do sada je boravilo u prostoru koji nije obnavljan 30 godina, a iz donacije koju su omogućile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska promijenjeni su dotrajali prozori, u potpunosti su obnovljeni zidovi i podovi, a djevojčice su dobile moderne i udobno namještene sobe. Uređenje je provodio tim dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, čemu su se posebno veselile djevojčice jer su prilikom uređenja uvažene njihove želje i ideje.
Humanitarna kampanja Reci DA! u prvom je valu prikupila 166 tisuća kuna pri čemu su obnovljeni domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku. Drugi val kampanje traje do kraja studenog, a i vi se možete uključiti kupnjom proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske, te pomoći obnovi dječjih domova u Vinkovcima, Lipiku i Selcu. Kampanja Reci DA! se nastavlja do kraja iduće godine pri čemu će se obnoviti svih 12 domova kojima je osnivač Republika Hrvatska. Podršku kampanji Reci DA! pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih.
Izgled Dječjeg doma A. G. Matoš prije i poslije obnove možete pogledati u videu.
Tekst, foto, video: promo
'Djeca trebaju dezodorans i grudnjak ranije nego što mislite': Bivša učiteljica otkrila što svaki roditelj treba znati
Ključ odgoja sretne djece: Roditeljima se ne sviđa, ali je najučinkovitiji, kaže cijenjena dječja psihologinja
Otkriven spol bebe koju čeka mama Peppe Pig
10 starih pravila koja su djecu činila otpornijom: Pomaganje u kući od malih nogu
Recenzija filma Minecraft: Za dječju kreativnost bolja je videoigra