Iznenađenje pa osmijesi i veselje bili su izrazi lica koji su se izmjenjivali na dječjim licima prilikom ulaska u obnovljene i uljepšane prostore domova u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu. Nakon ljetnog odmora, boravka na moru ili u obiteljima djeca su se u domove vratila s početkom školske godine. Do tada su većim dijelom završili i radovi na preuređenju ili opremanju prostora u sklopu humanitarne kampanje Reci DA! koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a u kojoj je ukupno prikupljeno165.955 kuna za uređenje četiriju domova.
Najveći dio prikupljenog iznosa je usmjeren na obnovu Dječjeg doma Zagreb, Podružnica A.G. Matoš u Zagrebu. Okupljeni na press konferenciji u prostorima Doma mogli su se i sami uvjeriti u obim i zahtjevnost poslova na preuređenju prostora koje je izvršeno u vrlo kratkom roku.
„Humanitarna kampanja Reci DA! otvorila nam je mogućnost preuređenja dijela prostora koji je već dugo na čekanju. Prostor je zadnji put ozbiljnije renoviran prije 30 godina i zaista mu je bila potrebna temeljita obnova. Djevojčice su oduševljene preuređenim sobama i dodatnim prostorom za učenje, a i brojnim drugim sitnicama kojima je prostor uređen. Veliko hvala tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje su toliko truda i dobre volje uložili u provedbu i uljepšavanje dječje svakodnevnice, izjavila je Jasna ĆurkovićKelava, ravnateljica Dječjeg doma Zagreb, u čijem je sastavu i podružnica A.G. Matoš.
Ljepša svakodnevica i ugodnije odrastanje djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi cilj su humanitarne kampanje Reci DA! koja se provodi već drugu godinu za redom. Potrebe dječjih domova su različite, te je u suradnji s ravnateljima odlučeno o raspodjeli donacije.
„U suglasju svih uključenih u kampanju odlučeno je da se najveći dio sredstava iz ovog vala kampanje izdvoji za potrebe Dječjeg doma Zagreb, odnosno podružnice A. G. Matoš u Zagrebu. Prostor je zahtijevao temeljitu obnovu pa smo unutar doniranog iznosa uspjeli promijeniti sve stare prozore, a djevojčice koje borave u ovom dijelu doma su dobile i dodatni prostor za učenje, obnovljeni su podovi i zidovi, te je promijenjen i dio dotrajalog namještaja. Tvrtka Procter&Gamble i na ovaj način ističe svoju predanost društveno odgovornim projektima u sredinama u kojima smo prisutni. Humanitarnom kampanjom Reci DA! omogućujemo udobnost i toplinu doma djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, te i na ovaj način dotičemo mnoge živote u skladu s našom globalnom socijalnom strategijom.
Iznimno smo ponosni na cijeli projekt koji se sada nastavlja dalje prikupljanjem sredstava za obnovu još tri dječja doma u nastavku kampanje Reci DA!“, izjavila je marketing menadžerica P&G-ja, Antonija Svirčić.
Domovima u Osijeku i Splitu preuređeni su dnevni boravci, a domu u Puli poludnevni boravak za djecu koja nisu smještena u domu.
„Podrška kampanji Reci DA! za uređenje 12 dječjih domova kojima je osnivač RH za nas je projekt od najveće važnosti. Dio zagrebačke podružnice A. G. Matoš je dobio sasvim novo ruho, a djeci u Splitu, Osijeku i Puli je prostor uređen novim namještajem i drugom opremom kako bi im svakodnevica bila ljepša i ugodnija. Kad vidimo koliko smo toga uspjeli zajedničkim naporima tvrtki P&G i Lidl Hrvatska još više se veselimo nastavku kampanje koja u našim trgovinama već traje“, izjavila voditeljica odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo.
Preuređenje podružnice Dječjeg doma Zagreb vodio je tim predvođen dizajnericom interijera Mirjanom Mikulec.
„Izgled prostora prije i poslije više nego dovoljno govori o tome što je sve učinjeno na obnovi i uljepšavanju prostora i dječje svakodnevice. I moj tim i ja smo sretni što smo dio ovog projekta i što ćemo zajednički nastaviti pružati ruku potpore domovima koji skrbe o velikom broju djece i koji bez pomoći tvrtki P&G i Lidl Hrvatska ne bi uspjeli u kratkom roku ostvariti ovako veliki pomak“, izjavila je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.
Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih. Pomoćnici ministrice Ivi Prpić je uručen donacijski ček.
„Briga za dobrobit djece temeljna je dužnost pojedinca, institucija ali i cijelog društva, a provođenje akcije „Reci DA“ zasigurno će doprinijeti podizanju kvalitete života djece u dječjim domovima. Jedna od prioritetnih zadaća sustava socijalne skrbi na području zbrinjavanja djece je deinstitucionalizacija, osnaživanje bioloških obitelji, razvoj udomiteljstva te razvoj drugih izvaninstitucijskih usluga. No, i pružanje novih usluga u dječjim domovima zahtijeva ulaganje u prostor i opremu, pri čemu će ovoga puta svoj značajan doprinos dati tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska“, izjavila je pomoćnica ministrice, Iva Prpić.
Drugi dio humanitarne kampanje „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Selcu, Vinkovcima i Lipiku.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
O tvrtki Procter & Gamble
P&G donosi proizvode koje koristi gotovo 5 milijardi ljudi diljem svijeta. Njegova široka ponuda uključuje niz pouzdanih, kvalitetnih, vodećih tržišnih marki kao što su Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Lenor®, Jar®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G-ova predstavništva prisutna su u 70-ak zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano