Dječji dom Zagreb prvi je od četiri dječja doma u Hrvatskoj u kojemu su započele pripreme za uređenje i opremanje prostora u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska – Reci DA!
U dogovoru s ravnateljicom Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, koji je u sastavu Dječjeg doma Zagreb, obnavljat će se prostor u kojemu borave djevojčice i kojemu je potrebna potpuna rekonstrukcija.
„Najnužnija nam je zamjena stolarije na objektu u kojemu su smještene djevojke. Prozori su dotrajali i zimi je jako teško zagrijati prostor. Veselimo se i svim ostalim zahvatima koje bismo ovom prilikom mogli ostvariti jer sami zadovoljavamo osnovne potrebe Doma i bez donacija nam je jako teško osuvremeniti prostor. Zahvaljujemo od srca tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska na udruživanju snaga kako bi se prikupila donacija ne samo za nas, nego i za ostalih 13 domova u Hrvatskoj“, izjavila je ravnateljica Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, Đurđa Ćaćić.
Osim uređenja prostora predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki za 47 djece.
Prostor koji će se opremati obišla je i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec koja će sa svojim timom suradnika sudjelovati u uređenju dječjih domova. Već tijekom razgledavanja prostora su uočene brojne prilike za uređenje i uljepšavanje dječje svakodnevice, kao i prijedlozi za uređenje.
„Veliko mi je zadovoljstvo što sudjelujem u kampanji „Reci DA“. Emocionalni angažman svih nas puno je veći, čak i veći od zahvata koji su potrebni da se djeci omogući ugodnije odrastanje. Zato ćemo se potruditi i njih uključiti u cijeli postupak te poslušati dječje ideje jer ovaj prostor djeca trebaju smatrati domom. Sada smo na samom početku projekta na kojemu ćemo raditi cijelo ljeto i veselimo se slikama koje će pokazati što smo učinili za djecu“, izjavila je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.
Osim doma u Zagrebu, u prvom valu kampanje „Reci DA!“ uređivat će se i domovi u Osijeku, Puli i Splitu.
I tvrtka Lidl Hrvatska je sve svoje snage u posljednja dva mjeseca usmjerila na potporu kampanji „Reci DA!“ Partnerski projekt dviju tvrtki nastavlja se već drugu godinu za redom.
Humanitarna akcija „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla traje do kraja lipnja. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu.
Kampanju „Reci DA!“ podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece.
Tekst i foto: promo
Chrissy Teigen kritiziraju jer joj kći drži noge na kuhinjskom pultu dok kuhaju
Kako darovita djeca zamišljaju bolji svijet? Birali bi učitelje, predmete, a tehnologija im je pomagač, ne gospodar
Maja Šuput pokazala novu Bloomovu frizuru: 'Baš si ga skratila, sad je pravi dečkić'
Dragi odrasli...: Pisma djece iz Hrvatske za bolji svijet, ovo su njihove poruke
Uranjeno božićno ukrašavanje usrećuje, znanstveno je dokazano